Premier League

Batigoal

Well-known member
Twee van zulke teams en dan zo'n niveau. Niet voor niets dat Match of the Day die samenvatting achterin de uitzending stopte. Wellicht kan Chelsea nog 200 miljoen in de selectie stoppen om het beter te laten lopen.
 

Pascallovic

Well-known member
Twee van zulke teams en dan zo'n niveau. Niet voor niets dat Match of the Day die samenvatting achterin de uitzending stopte. Wellicht kan Chelsea nog 200 miljoen in de selectie stoppen om het beter te laten lopen.
Iemand die een doelpunt kan maken zou al helpen, die hebben ze na 500 miljoen en 6 gekochte aanvallers nog niet.
 

gevegt

Well-known member
Ene Haaland heeft vandaag 3x gescoord. Ik heb nog nooit van die speler gehoord.
Zal wel weer een ééndagsvlieg zijn.
 

JMD

Well-known member
Arsenal ging op zoek naar de winnende en vindt die vlak voor tijd...
Is het buitenspel?
 

Wigboldus

Well-known member
Helaas scoorde Arsenal de 3-2 en ik denk dat Arsenal die goal ook wel verdiende, maar ik heb gelukkig wel een mooie strijd gezien.
 

Batigoal

Well-known member
Mooie pot voetbal, prima resultaat voor Arsenal. Het begint er beter en beter uit te zien voor de Gunners.
 

Pascallovic

Well-known member
Lampard RAUS!!! Zou die nog een kans in de PL krijgen of moet ie het weer een niveautje lager laten zien. Bij Derby was ie prima.
 

Pascallovic

Well-known member
Gaat Danjuma dan op de gok naar Everton?
Hij gaat niet voor de trainer hoop ik voor hem. Voor de rest staat alles nog dichtbij elkaar, dus je bent ook zo weer weg van de onderste plaatsen. Kijk naar Newcastle 12 maanden terug. Die speelden zich ook soepel veilig nadat ze beleid gingen maken.
 
Bovenaan