Premier League

JMD

Well-known member
Liverpool inmiddels 2-0 achter tegen Brighton, slechts 3 punten boven Chelsea.... En op dit moment 7 punten achter plek 4 en staan 8e qua verliespunten.

Ongelooflijk hoe het daar instort dit jaar... 2 seizoenen terug was het ook zo'n drama (toen 10 duels op rij ofzo zonder winst), toen hielp een flinke eindsprint om nog CL te halen, maar de top is wel breder geworden bovenin met Arsenal en Man United dat aansluiting heeft gevonden bij Man City (of zelfs flink voorstaat). Plek 4 lijkt echt het maximaal haalbare voor Liverpool, maar dan moet het afrekenen met Spurs, Newcastle enz, en die staan nu flink voor.
 

JMD

Well-known member
Zijn aanwezigheid daar lijkt mij zeer verwarrend en afleidend voor een verdediger, zeker met die lichaamsschijnbeweging die hij ook nog lijkt te maken.
Toch opvallend dat de VAR daar dan niet in mee gaat als het zo zou zijn dat 'verwarrend' aanwezig zijn meetelt...
 

Pascallovic

Well-known member
Toch opvallend dat de VAR daar dan niet in mee gaat als het zo zou zijn dat 'verwarrend' aanwezig zijn meetelt...
Ik oordeel slechts als leek, met gezond verstand en niet op de letter van de regels. Als je mij vraagt, vindt je de aanwezigheid van Rasford verwarrend zeg ik ja. Wat voor die verdedigers niet in hun voordeel spreekt is hun handelen. Ze doen niks. Ze gaan niet richting de bal, ze gaan niet richting Rashford, ze gaan niet mee met Fernandes en doen niks om de situatie te voorkomen. Je moet pas stoppen als de scheidsrechter fluit. Maar dan nog zegt mijn gevoel dat dit buitenspel zou behoren te zijn.
 

Pascallovic

Well-known member
West Ham achter tegen Wolves, Everton achter tegen Southampton, dat kunnen zo maar 2 ontslagen opleveren. Zijn immers directe concurrenten. Liverpool 3-0 achter tegen Brighton. Ook heel pijnlijk.
 

Kielse Rat

Well-known member
Liverpool inmiddels 2-0 achter tegen Brighton, slechts 3 punten boven Chelsea.... En op dit moment 7 punten achter plek 4 en staan 8e qua verliespunten.

Ongelooflijk hoe het daar instort dit jaar... 2 seizoenen terug was het ook zo'n drama (toen 10 duels op rij ofzo zonder winst), toen hielp een flinke eindsprint om nog CL te halen, maar de top is wel breder geworden bovenin met Arsenal en Man United dat aansluiting heeft gevonden bij Man City (of zelfs flink voorstaat). Plek 4 lijkt echt het maximaal haalbare voor Liverpool, maar dan moet het afrekenen met Spurs, Newcastle enz, en die staan nu flink voor.
Laat Liverpool al maar eerst proberen Europees voetbal te halen, naar de top vier moet je niet kijken als je door Brentford en Brighton van de mat wordt geveegd.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Laat Liverpool al maar eerst proberen Europees voetbal te halen, naar de top vier moet je niet kijken als je door Brentford en Brighton van de mat wordt geveegd.
Precies. Temeer de kans bestaat dat er met forest of Southampton een ‘gekke’ winnaar van de league cup uitkomt en dat verkleint he5 aantal el plekken nog meer
 

zwammy

Well-known member
Mwah, als je kijkt naar de basis en bank van Liverpool van het moment is het ook niet gek dat je met 3 0 verliest van Brighton
 

Abubakari

Well-known member
Veltman heeft 13 van de 16 PL wedstrijden in de basis gestaan zie ik. Dus zit wel goed qua speeltijd zo te zien.
 

Batigoal

Well-known member
Brighton zit prima in elkaar dit seizoen, inclusief Veltman inderdaad. Die heeft me toch aardig wat punten opgeleverd bij Scorito.

Het blijft spannend onderin. Ward-Prowse weer de grote man bij Southampton. Beetje de moderne Le Tissier.
 

Pascallovic

Well-known member
Inmiddels ook 0-2. Je gaat je afvragen wie dit Arsenal gaat stoppen, want die laten onderweg wel heel weinig liggen.
 

JMD

Well-known member
Inmiddels ook 0-2. Je gaat je afvragen wie dit Arsenal gaat stoppen, want die laten onderweg wel heel weinig liggen.
Inderdaad... Maar er gaat zo meteen natuurlijk wel een flinke druk komen, want dit kan de eerste titel sinds het Invincible Seizoen worden (2003-2004)
 

JMD

Well-known member
Tottenham kreeg nog wel wat kansjes, maar scoorde niet. 0-2 blijft het. Het gat tussen de SPurs en Arsenal is nu maar liefst 17 verliespunten, dat zijn cijfers die onder Wenger zieer gewoon waren, maar de laatste jaren niet.
Het liep na afloop nog even uit de hand, een supporter van Spurs kwam bijna nog het veld op, Richarlison kreeg het nog met de uitblinkende Ramsdale aan de stok...

Spurs op plek 5 nu, slechts 2 verliespunten minder dan Liverpool.
Midweeks is het nu Palace - Man United, Man City - Spurs en dan komend weekend Liverpool - Chelsea (beide ploegen moeten eigenlijk winnen en Chelsea staat zelfs nog 3 verliespunten achter Liverpool) en Arsenal - Man United.
 
Bovenaan