Je kunt de speler wel uit Atletico halen, maar je haalt Atletico niet uit de speler!Chelsea komt na rust terug tot 1-1, maar even later maakt de debuterende Joao Felix een flinke overtreding op Kenny Tete en krijgt rood.
Iedere Chelsea coach komt in de problemen als hij van zijn laatste 11 wedstrijden tegen Engelse ploegen er maar eentje wint. Voor de rest is het beleid nog lachwekkender dan onder Abramovich. Sinds de overname 400 miljoen uitgegeven aan transfersommen (Oke Nkunku komt pas in de zomer, maar is wel al afgerond).Huh? Wil men Potter nu alweer ontslaan? Die is net 4 maanden bij Chelsea. Brighton lacht echt de ballen uit de broek, ze kregen een flink bedrag voor het overnemen van hun coach en staan (zelfs voor dit resultaat) boven Chelsea...
Afgelopen. 2-1.
En om nou te zeggen dat er een geweldige selectie staat? Niet bepaald. Ook weinig lijn in alle aankopen te ontdekken.Iedere Chelsea coach komt in de problemen als hij van zijn laatste 11 wedstrijden tegen Engelse ploegen er maar eentje wint. Voor de rest is het beleid nog lachwekkender dan onder Abramovich. Sinds de overname 400 miljoen uitgegeven aan transfersommen (Oke Nkunku komt pas in de zomer, maar is wel al afgerond).
Dat zal best, maar als je een coach haalt om op te bouwen accepteer je dat je in een overgangsperiode zit. En de PL is dusdanig sterk in de breedte dat je dan van iedereen kan verliezen.Iedere Chelsea coach komt in de problemen als hij van zijn laatste 11 wedstrijden tegen Engelse ploegen er maar eentje wint.
Aangezien de regels omtrent buitenspel elk seizoen veranderen, wat is de richtlijn omtrent het hinderlijke gedeelte tegenwoordig?Wat een enorme blunder van de arbitrage op Old Trafford.
Want? Hij zit toch niet aan de bal, niemand heeft last van hem... Terechte goal wat mij betreft. United nu dus op 1 punt van City, echt knap van Ten Hag.Wat een enorme blunder van de arbitrage op Old Trafford.
Zijn aanwezigheid daar lijkt mij zeer verwarrend en afleidend voor een verdediger, zeker met die lichaamsschijnbeweging die hij ook nog lijkt te maken.Want? Hij zit toch niet aan de bal, niemand heeft last van hem... Terechte goal wat mij betreft. United nu dus op 1 punt van City, echt knap van Ten Hag.
Precies. Als hij eerder in de aanval inhoudt is er niets aan de hand.Zijn aanwezigheid daar lijkt mij zeer verwarrend en afleidend voor een verdediger, zeker met die lichaamsschijnbeweging die hij ook nog lijkt te maken.