Premier League

JMD

Well-known member
Chelsea komt na rust terug tot 1-1, maar even later maakt de debuterende Joao Felix een flinke overtreding op Kenny Tete en krijgt rood. Chelsea verder met 10 man. Even ervoor moest Zakaria er geblesseerd vanaf...
 

JMD

Well-known member
Huh? Wil men Potter nu alweer ontslaan? Die is net 4 maanden bij Chelsea. Brighton lacht echt de ballen uit de broek, ze kregen een flink bedrag voor het overnemen van hun coach en staan (zelfs voor dit resultaat) boven Chelsea...

Afgelopen. 2-1.
 

Pascallovic

Well-known member
Huh? Wil men Potter nu alweer ontslaan? Die is net 4 maanden bij Chelsea. Brighton lacht echt de ballen uit de broek, ze kregen een flink bedrag voor het overnemen van hun coach en staan (zelfs voor dit resultaat) boven Chelsea...

Afgelopen. 2-1.
Iedere Chelsea coach komt in de problemen als hij van zijn laatste 11 wedstrijden tegen Engelse ploegen er maar eentje wint. Voor de rest is het beleid nog lachwekkender dan onder Abramovich. Sinds de overname 400 miljoen uitgegeven aan transfersommen (Oke Nkunku komt pas in de zomer, maar is wel al afgerond).
 

Batigoal

Well-known member
Dat zou wel weer lachwekkend zijn. Bij zijn aanstelling zou hij de man zijn voor een lange termijn project om de ploeg op te bouwen. En dan nu dit?
Iedere Chelsea coach komt in de problemen als hij van zijn laatste 11 wedstrijden tegen Engelse ploegen er maar eentje wint. Voor de rest is het beleid nog lachwekkender dan onder Abramovich. Sinds de overname 400 miljoen uitgegeven aan transfersommen (Oke Nkunku komt pas in de zomer, maar is wel al afgerond).
En om nou te zeggen dat er een geweldige selectie staat? Niet bepaald. Ook weinig lijn in alle aankopen te ontdekken.
 

Pascallovic

Well-known member
Het zijn vooral 2e of 3e keuze die ze gehaald hebben. Ze wilden zowel Kounde, Lewandowski als Raphinha maar die kozen allen voor FC Barcelona. Cucurella vond ik op zich nog wel een logische aankoop, maar niet voor 65 miljoen. Ook meteen het probleem van Chelsea, zodra ze een speler willen wordt de prijs verdubbeld. Maar voor 400 miljoen had ik wel wat beters neergezet of voor 200 miljoen had ik het zeker niet slechter gedaan. Sowieso Lukaku verhuren en dan op deadlineday Aubameyang terughalen als vervanging. Die eerste kan wellicht niet voldoen, maar die 2e gaat er niet meer maken of het beter invullen.
 

JMD

Well-known member
Iedere Chelsea coach komt in de problemen als hij van zijn laatste 11 wedstrijden tegen Engelse ploegen er maar eentje wint.
Dat zal best, maar als je een coach haalt om op te bouwen accepteer je dat je in een overgangsperiode zit. En de PL is dusdanig sterk in de breedte dat je dan van iedereen kan verliezen.
 

ALenstra

Well-known member
Bestuursleden van Everton zullen om veiligheidsredenen niet aanwezig zijn in het stadion voor de thuiswedstrijd tegen Southampton.
 

Max

Administrator
Forumleiding
De buitenspelregel is door de jaren heen niet echt beter of duidelijker geworden.
 

Pascallovic

Well-known member
Want? Hij zit toch niet aan de bal, niemand heeft last van hem... Terechte goal wat mij betreft. United nu dus op 1 punt van City, echt knap van Ten Hag.
Zijn aanwezigheid daar lijkt mij zeer verwarrend en afleidend voor een verdediger, zeker met die lichaamsschijnbeweging die hij ook nog lijkt te maken.
 
Bovenaan