Premier League

Reinoud

Well-known member
O eens. Maar het ging er mij om dat Newcastle echt bij de Grote 6 gaat aansluiten. Of ze dat op de City/PSG-manier gaan doen of met beleid zullen we zien. Ik vrees dat het de City/PSG-manier gaat worden, want er is geld zat, en dan gaat beleid vaak als eerste de deur uit.
Newcastle laat toch juist zien dat ze op dit moment wel met beleid stappen willen maken. Begint met de trainer en daarna gerichte (te dure) aankopen. Maar zeker niet de grote namen.
 

Batigoal

Well-known member
Het zou mooi zijn als het Arsenal weer eens lukt om kampioen te worden. Leuk team en knap van Arteta wat hij ervan gebrouwen heeft met jong talent. Nog net even voordat het tijdperk-Newcastle begint.

Van de Belgische Sven van Beek, Wout Faes, vroeg ik me telkens bij een transfer al af hoe hij zo ver wist te komen. Jaren terug bij Excelsior en Heerenveen vond ik het al een drama met zijn chaotische verdedigen. En dat heeft hij dus nog steeds. Ook bij die counter in de 2e helft zat hij twee maal volkomen mis door zijn eigen paniek. Blijft bijzonder dat dat soort jongens dan wel steeds een transfer omhoog maken. Misschien is de Belgische David Luiz een betere benaming qua spel en uiterlijk.
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Max

JMD

Well-known member
Spurs verliest thuis van Villa en Chelsea heeft alle moeite op City Ground, het staat 1-1.
 

JMD

Well-known member
En Chelsea komt niet verder dan 1-1 bij Forest. Liverpool, Arsenal en Man U doen dus goede zaken deze dagen. Morgen gaan we verder met Brentford - Liverpool. Donderdagavond trouwens Chelsea - Man City voor de competitie, zondag a.s. Man City - Chelsea voor de FA Cup
 

Batigoal

Well-known member
Chelsea is ook een kraak noch smaak team zonder gezicht zeg. En er maar weer 100 miljoen+ tegenaan gooien in de winter.
 

Pascallovic

Well-known member
Hebben een hele slechte hand qua aankopen, al zomers lang. Zelfs op het oog logische en kansrijke transfers als Werner, Havertz en Ziyech mislukken. Dan tellen we de overbetaalde transfers als Lukaku, Fofana, Cucurella, Sterling en Morata voor 400 miljoen niet eens mee.
 

JMD

Well-known member
Chelsea is ook een kraak noch smaak team zonder gezicht zeg. En er maar weer 100 miljoen+ tegenaan gooien in de winter.
Eens. Maar dit jaar in de bekers wel pech met lotingen, als je 2x in een vroege fase Man City loot, en dan ook nog in Manchester, dat kan niet slechter...
 

Joost

Well-known member
Eens. Maar dit jaar in de bekers wel pech met lotingen, als je 2x in een vroege fase Man City loot, en dan ook nog in Manchester, dat kan niet slechter...
Niemand gaat een trainer afrekenen op verliezen in de Cup bij Man City, welke ronde dat ook is. Al kan de manier wel meespelen.

Maar ze staan 8e, het gat naar plek 2 is net zo groot als dat naar een degradatieplaats en hebben maar 20 goals gemaakt.
 

JMD

Well-known member
Niemand gaat een trainer afrekenen op verliezen in de Cup bij Man City, welke ronde dat ook is. Al kan de manier wel meespelen.
Het gaat mij ook niet om de trainer, maar meer ook over een seizoen nog kleur kunnen geven..
 

Pascallovic

Well-known member
Liverpool staat maar weer eens achter...
Voor mij daarom ook onbegrijpelijk dat ze Gakpo als eerste gehaald hebben. Hele seizoen komen ze al vroeg op achterstand en dat ligt echt niet altijd aan de aanvallers. Ga eens wat aan je middenveld doen, voordat je weer een aanvaller haalt. Je hebt in de zomer al 80 miljoen uitgegeven aan een aanvaller, terwijl je op het middenveld een fooi hebt uitgegeven.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
En 2-0 inmiddels... Echt ongelooflijk, in de wetenschap dat Newcastle naar Arsenal moet en Chelsea tegen City speelt kan je deze week goede zaken doen en echt serieus richting top 4 gaan. Met verlies blijft het voorlopig plek 6 en moet je vooral achterom kijken (naar niet alleen Fulham maar ook naar de andere Westlondense ploegen, Brentford en Fulham en ook de A23-derbyclubs, Brighton en Palace...
 

JMD

Well-known member
Voor mij daarom ook onbegrijpelijk dat ze Gakpo als eerste gehaald hebben. Hele seizoen komen ze al vroeg op achterstand en dat ligt echt niet altijd aan de aanvallers. Ga eens wat aan je middenveld doen, voordat je weer een aanvaller haalt. Je hebt in de zomer al 80 miljoen uitgegeven aan een aanvaller, terwijl je op het middenveld een fooi hebt uitgegeven.
Jep. Eens. En de verdediging ziet er ook vaak niet goed uit. Die 1-0 was heel lullig (eigen goal uit een corner), maar die corner ontstaat doordat een Brentfordspeler Van Dijk op snelheid klopt en 1 op 1 op Becker af mag...
 

JMD

Well-known member
Het gaan in deze vorm niet de laatste punten zijn die ze verliezen dit seizoen. Net als 2 jaar terug... En tenzij er zo'n eindsprint komt als toen gaat Liverpool naast de CL-plekken grijpen...
 

Pascallovic

Well-known member
Donny van de Beek stond gisteren weer eens in de basis bij United, maar zal er waarschijnlijk voor lange tijd uitliggen met een zware knieblessure. Senesi gleed door het gladde natte veld door bij een sliding en Donny zijn knie draaide niet lekker mee toen hij bij dat doorglijden geraakt werd. Erg ongelukkig, maar de gevolgen zijn er niet minder door. Kon nog wel lopend van het veld. Maar goed dat kon Virgil ook toen zijn kruisband scheurde bij die actie van Pickford een paar jaar terug.
 
Bovenaan