Premier League

Kielse Rat

Well-known member
Chelsea gooit er nog maar eens 120 miljoen euro tegenaan voor Enzo Fernandez. Ze hebben veel over voor een plekje in de Conference League volgend seizoen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Batigoal

Well-known member
Chelsea toch knap een punt gehaald tegen Fulham! Geen goal gescoord, maar goed daarvoor moet het bescheiden Chelsea eerst eens gaan investeren in de aanval voordat je daarvan iets kunt verwachten.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Chelsea toch knap een punt gehaald tegen Fulham! Geen goal gescoord, maar goed daarvoor moet het bescheiden Chelsea eerst eens gaan investeren in de aanval voordat je daarvan iets kunt verwachten.

Toch zie ik ze wel bij de subtop aanhaken.
 

Pascallovic

Well-known member
2-0 al bij de Wolves. Je gaat je inmiddels afvragen of je ook niet eens naar de trainer moet gaan kijken, want het gaat ook gewoon niet beter.
 

Pascallovic

Well-known member
3-0 inmiddels bij de Wolves.

Man Utd stond 2-0 tegen Palace. Maar inmiddels is het 2-1 en staat United met een man minder na een terechte rode kaart voor Casemiro.
 

JMD

Well-known member
2-0 al bij de Wolves. Je gaat je inmiddels afvragen of je ook niet eens naar de trainer moet gaan kijken, want het gaat ook gewoon niet beter.
Inderdaad... Het seizoen na het kampioensjaar kakte het ook een maand of 2 totaal in, maar zat daar ook wel wat pech bij, maar nu lijkt het eigenlijk al maanden nergens op...

Kan me ook voorstellen dat je als speler op een gegeven moment wel klaar bent met Klopp...
 

Batigoal

Well-known member
Voor mijn gevoel is Liverpool blijven hangen in het kampioensjaar en blijven ze hopen dat dezelfde speelstijl en spelers hetzelfde niveau gaan halen. Dat werkt zelden.

Ook wel pijnlijk om Gakpo dan te zien zwemmen.
 

JMD

Well-known member
Voor mijn gevoel is Liverpool blijven hangen in het kampioensjaar en blijven ze hopen dat dezelfde speelstijl en spelers hetzelfde niveau gaan halen. Dat werkt zelden.
Vorig seizoen kwamen ze anders vrij dichtbij de titel, de CL en wonnen ze de LC/FA Cup... Dus echt hangen in het kampioensjaar wil ik dat ook niet noemen... ;)
 

JMD

Well-known member
City is een kwartier beter dan Spurs, maar de eerste kans voor de Spurs is een goal, Harry Kane, wie anders... Recordscorer nu voor Tottenham.

City scoorde overigens nog nooit in het nieuwe White Hart Lane.
 

JMD

Well-known member
In de 87e minuut krijgt Romero zijn 2e gele kaart en dus moet Spurs verder met 10 man. STand nog steeds 1-0
 

JMD

Well-known member
Het blijft 1-0 en zo kruipt Spurs weer richting de top 4, en is Man United de grote winnaar van dit weekend
 
Bovenaan