Premier League

Batigoal

Well-known member
Die Son viel even lekker in zeg! Prachtige goals.

Er gaan geruchten dat Leicester Rodgers gaat ontslaan.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Bij Arsenal zit een 15 jarige op de bank. Als hij invalt is hij de jongste speler ooit in de PL
 

JMD

Well-known member
Bij Arsenal zit een 15 jarige op de bank. Als hij invalt is hij de jongste speler ooit in de PL
Ik krijg er toch wel een beetje Freddy Adu-achtige vibes van... Die debuteerde ook op zijn 15e en zou 'de nieuwe Cruijff' worden en dat is ook nooit wat geworden, zijn laatste club was Österlen, uit Zweden. Nee, daar heb ik ook nog nooit van gehoord...
 

Maasveld

Well-known member
Ik krijg er toch wel een beetje Freddy Adu-achtige vibes van... Die debuteerde ook op zijn 15e en zou 'de nieuwe Cruijff' worden en dat is ook nooit wat geworden, zijn laatste club was Österlen, uit Zweden. Nee, daar heb ik ook nog nooit van gehoord...
Makkelijk potje voor Arsenal, dus hij is gedebuteerd.
 
  • Leuk
Waarderingen: JMD

JMD

Well-known member
Arsenal speelt Spurs helemaal weg, komt schitterend op 1-0, maar na een half uur een pingel voor Spurs en Kane achter de bal en die schiet raak. Rect door het midden, als de keeper blijft staan pakt die de bal zo op.. Het is Kane's 100e uitgoal in de Premier League, de eerste speler ooit die dat haalt.
 

JMD

Well-known member
Gut verrassend, Brighton komt snel op 0-1 bij Liverpool. Mooie aanval hoor, maar verdedigend opnieuw niet sterk.
Liverpool moet dus weer in de achtervolging, net als voor de interlandbreak in zo ongeveer elk duel.
 
Bovenaan