Premier League

Max

Administrator
Forumleiding
Klopt, maar blijven de cijfers fenomenaal en is hij op 22 jarige leeftijd al een stuk verder in ontwikkeling dan die andere 2

Volgens mij werd Messi rond die leeftijd voor het eerst als beste van de wereld benoemd. Cristiano Ronaldo had schijnbaar was volgens mij 23 met die erkenning. Zat toen nog bij Man Utd aan te klooien. Wel een indicatie dat die twee rond hun 22ste redelijk ver waren in hun ontwikkeling.
 

Batigoal

Well-known member
Nottingham Forest staat ondanks alle investeringen laatste in de Premier League. Maar opvallend genoeg hebben ze het contract met trainer Steve Cooper verlengd in plaats van beëindigd.
 

JMD

Well-known member
Liverpool voor de verandering maar weer eens snel achter, Arsenal kwam na iets meer dan een minuut op 1-0

Commentaar overigens (zi te horen)van Evert ten napel…
 

JMD

Well-known member
Liverpool kwam in de wedstrijd en op 1-1 maar vlak voor rust is daar de 2-1 na een fraaie counter
 

JMD

Well-known member
Arsenal heeft kansen op 3-1, mist ze en dan maakt Firmino 2-2... Heerlijke pot, gaat op en neer.
 

JMD

Well-known member
Ai, dit ziet er niet goed uit voor Gabriel Jesus

Edit: hij staat gelukkig weer. Tsimikas gaf echt een beuk, maar opnieuw doet de VAR niks.
 

JMD

Well-known member
Volgende week Liverpool - Man City, ik geef Liverpool in deze vorm (ook door City in hun vorm) heel weinig kans, en dan staan ze volgende week op 10 uit 10...
 

Batigoal

Well-known member
Wat een heerlijk team heeft Arsenal dit seizoen toch. Denk dat ze t.o.v. Man City wel tekort komen voor de titel, maar ze laten zich wel mooi zien in de topwedstrijden tot nu toe.
 
Bovenaan