Premier League

U.G.

Well-known member
Nee, maar ook geen domme lompe boer zijn en Ronaldo de laatste paar minuten willen laten invallen. Schijnbaar is dat de reden. Dat soort invalbeurtjes zijn leuk voor jeugdspelers, maar met Ronaldo mag je wel iets respectvoller omgaan.

Ronaldo had, op zijn leeftijd, ook niet voor twee jaar moeten tekenen, nu is tie dus overgeleverd aan dit soort ongein. Ondanks alles toch ‘gewoon’ clubtopscorer vorig jaar en als ik me niet vergis in het PL team vh jaar. Hopelijk werken ze daar nu wel mee aan een vertrek in de winter.
 
  • Leuk
Waarderingen: Max

Pascallovic

Well-known member
Was er belemmering vanuit de club dan afgelopen zomer voor een transfer? Hoe ik het begreep wilde geen van de CL-ploegen er aan beginnen, mede vanwege salariseisen?
 

U.G.

Well-known member
Was er belemmering vanuit de club dan afgelopen zomer voor een transfer? Hoe ik het begreep wilde geen van de CL-ploegen er aan beginnen, mede vanwege salariseisen?

Ja de media hebben dit item heerlijk uitgebuit met tegenstrijdige berichten maar feit is; er is een meeting geweest met Mendes en Ferguson erbij en waarvan nadien zou blijken dat Ten Hag/ United niet mee wilde werken aan een vertrek. Als United tegemoet was gekomen hadden de clubs gewoon in de rij gestaan. Dit is Ronaldo. Nu betalen ze zijn voltallige salaris en speelt ie niet, en de situatie wordt er niet mooier op.
 

Batigoal

Well-known member
Summerville heeft toch maar mooi zijn eerste goal voor Leeds te pakken. Het haalde voor zijn ploeg niets uit, maar ik zie hem de laatste tijd steeds vaker op MotD voorbijkomen.

Pijnlijke thuisnederlaag van Tottenham in de subtopstrijd tegen Newcastle. Daardoor kunnen ze niet blijven aanhaken bij de top 2.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Summerville heeft toch maar mooi zijn eerste goal voor Leeds te pakken. Het haalde voor zijn ploeg niets uit, maar ik zie hem de laatste tijd steeds vaker op MotD voorbijkomen.

Pijnlijke thuisnederlaag van Tottenham in de subtopstrijd tegen Newcastle. Daardoor kunnen ze niet blijven aanhaken bij de top 2.

Je kunt natuurlijk nooit zeggen hoe zijn carrière anders was gelopen, maar toen hij vertrok was hij eerste back up achter Berghius. Zou heel goed kunnen dat hij de afgelopen twee seizoen net als Geertruida veel speelminuten had gemaakt. Maar goed, bij Leeds lijkt hij aan te gaan haken. Dus een slechte keuze is het dan niet geweest.
 

Pascallovic

Well-known member
Unai Emery de nieuwe trainer van Aston Villa. Ze plukken hem per direct voor 6 miljoen weg bij Villarreal, waar zijn contract aan het eind van het seizoen afliep. Ik zeg good ebening.
 

Batigoal

Well-known member
Zonde dat hij weggaat bij Villarreal. Al heeft hij het daar uitstekend gedaan en lijkt er voor de clubs onder Real, Barça en Atletico altijd wel een glazen plafond te zitten. Geen andere club is echt in staat bij die 3 aan te haken.

En dan ga je naar Aston Villa waar je het goed doet als je in de middenmoot eindigt. Tsja, de Premier League blijft aantrekkelijk zullen we maar zeggen.
 

Pascallovic

Well-known member
De witte broodsweken van Potter bij Chelsea zijn duidelijk voorbij. Ben benieuwd wanneer ze hem op straat zetten. 3-0 achter bij Brighton.
 

JMD

Well-known member
Liverpool komt voor de verandering maar weer eens snel achter, lekkere blunder achterin…
 

JMD

Well-known member
Ongelooflijk, Liverpool kwam vrij snel op 1-1 en drukt continu naar de 2-1 maar vindt die niet. Vlak voor tijd dan summerville met de 1-2…

In de pl zit dit seizoen alles tegen voor de reds. Die gaan echt moeite krijgen om cl te halen…
 

JMD

Well-known member
Echt, Liverpool heeft zo’n mazzel gehad (daar zit het wel mee) dat het het zwakste ajax in jaren trof, want werkelijk elk ander ajax van de afgelopen jaren had dit Liverpool met boter en suiker ingemaakt
 

JMD

Well-known member
En Liverpool verliest voor de tweede week op rij van een laagvlieger. Je begint je af te vragen hoelang klopp nog mag blijven zitten…
 

Pascallovic

Well-known member
Het zegt alles over hoe slecht Ajax en vooral deze trainer nu is. Als je ziet wat voor ploegen in de PL allemaal punten pakken tegen ze. Die hebben geen beter materiaal dan het huidige Ajax. Al had Ajax natuurlijk ook die kans in de beginfase woensdag, maar die maakten hem niet en na 30 minuten was het pijpje leeg.
 

Batigoal

Well-known member
Dat is het vooral. Tegen dit zwakste Liverpool in jaren had je natuurlijk nooit zo kansloos moeten verliezen, maar Ajax heeft ook een paar stappen terug gedaan t.o.v. eerdere jaren.

Maar goed, uitgerekend Summerville dus die de winnende maakt nadat we het vorige week over hem hadden. Zou mooi zijn als hij zich daar in de basis weet te spelen. Het talent om ver te komen was er altijd wel.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Het talent wel, maar met zijn fratsen was hij bij Ajax al lang en breed weggestuurd.
 
Bovenaan