Premier League

Satyr

Administrator
Forumleiding
Potter definitief naar Chelsea, Brighton heeft (voorlopig) verrassend gekozen voor Adam Lallana!
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gerucht nog, dus even onder voorbehoud... Lees net dat het betaalde voetbal in Engeland mogelijk dit weekend wordt afgelast vanwege het overlijden van Queen Elizabeth... Nu snap ik echt wel dat het impactvol is allemaal als zo'n vrouw overlijdt. Maar ik vind dat toch weer erg overdreven hoor.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Gerucht nog, dus even onder voorbehoud... Lees net dat het betaalde voetbal in Engeland mogelijk dit weekend wordt afgelast vanwege het overlijden van Queen Elizabeth... Nu snap ik echt wel dat het impactvol is allemaal als zo'n vrouw overlijdt. Maar ik vind dat toch weer erg overdreven hoor.
Volgende week, de begrafenis is zondag
 

JMD

Well-known member
Alsof de UEFA daarmee akkoord gaat.
Inderdaad.... Kans is erg klein, die lieten zelfs op 11 september 2001 alles nog doorgaan. (oke, 1 dag later lastten ze wel alles af)

Plus dat je je dan af moet vragen waar je al die duels dan in hemelsnaam gaat inhalen... In de Engelse competitie is sowieso bijna geen uitloopruimte...
 

zwammy

Well-known member
Ik vermoed dat de uefa geen poot heeft om op te staan als de Britten zeggen dat er niet gesport word tijdens de rouw.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vermoed dat de uefa geen poot heeft om op te staan als de Britten zeggen dat er niet gesport word tijdens de rouw.

Net zomin als de Engelse clubs een poot hebben om op te staan als dat reglementaire nederlagen worden.
 
Bovenaan