Van “sommige andere Ajax-fans” word ik wel eens doodmoe. Altijd wat te zeiken en overal verongelijkt op reageren. Lees de reacties op Ajax Showtime wel eens, kromme tenen.
Alvarez was (en bij velen is, we moeten 10 Antonys opstellen) helemaal niks, Rensch mocht na twee wedstrijden wel naar Telstar, Tadic en Blind moeten stoppen, Schreuder is verschrikkelijk, ten Hag was dat ook, Ihattaren is hun grote idool en de beoogde opvolger van Antony en zo gaat dat maar door. Antony verketteren, Alvarez ook, maar Kudus niet want die heeft gelijk.
Ik denk dat we ons als Ajacied gezegend mogen voelen met hoe de club er ondertussen voor staat. Dit had ik 5 jaar geleden niet verwacht. En terugdenkend aan periodes als 1981-1986 toen we er Europees altijd snel uitlagen (al was dat qua Eredivisie wel een mooie tijd), of de jaren rond de eeuwwisseling, de 7 jaar zonder titel later deze eeuw en de Europese blamages dan denk ik tel je zegeningen, wees kritisch maar geniet ook van wat we nu hebben. Maar dat doen sommige Ajacieden niet, het is nooit genoeg en er valt altijd wat te zeiken en enig begrip voor bepaalde situaties hebben ze niet.