Premier League

Batigoal

Well-known member
Echte clubman die Antony! Maar mooi dat hij scoort. Ben niet zo salty over hoe hij vertrokken is als sommige andere Ajax-fans moet ik zeggen. Was genieten om hem in Ajax-shirt te zien en je weet gewoon dat zo'n jongen alweer snel weg gaat. Ik hoop dat hij slaagt bij Man Utd. Zo'n eerste doelpunt gelijk is mooi meegenomen, maar hij zal nog wat stappen moeten zetten om in de Premier League een ster te worden.

Laatst bewerkt:

Max

Administrator
Forumleiding
Dat weet je met Zuid-Amerikanen. Suarez en zijn kompaan naar Ajax ging ook niet zonder slag of stoot. Zeker als je er dan ook nog zoveel geld aan overhoudt... Het helpt je te realiseren dat de eredivisie voor veel voetballers slechts een tussenstap is. Maar goed, voor een aantal fans onafhankelijk van welke club precies valt dat natuurlijk niet te begrijpen. Er gaat tenslotte niets boven Groningen, Ajax, Feyenoord of VVV.

Pascallovic

Well-known member
Gaat mij er vooral ook over wat er geboden wordt en hoe hij zich opstelt. Kijk als Man Utd met een bod van 30 miljoen was gekomen en hij dan dergelijk gedrag had getoond, dan was ik negatiever over zijn gedrag geweest als in de situatie dat United 80 en 90 miljoen ging bieden. Voor dergelijke bedragen heb ik meer begrip dat zo'n speler die transfer gaat forceren. Het is niet dat er een topclub komt om voor een dubbeltje op de eerste rij te zitten. Alvarez begreep ik ook voor 50 miljoen en 10 miljoen salaris dat hij ging mokken.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Reece James heeft bijgetekend bij Chelsea, hij moet het doen met een magere €300.000,- per week

Max

Administrator
Forumleiding
Reece James heeft bijgetekend bij Chelsea, hij moet het doen met een magere €300.000,- per week

Met die huizenprijzen in London City heb je dat ook wel nodig. Die kan denk ik een appartement per maand kopen, maar moet uiteraard ook nog kunnen eten.

Abubakari

Well-known member
sommige andere Ajax-fans
Van “sommige andere Ajax-fans” word ik wel eens doodmoe. Altijd wat te zeiken en overal verongelijkt op reageren. Lees de reacties op Ajax Showtime wel eens, kromme tenen.
Alvarez was (en bij velen is, we moeten 10 Antonys opstellen) helemaal niks, Rensch mocht na twee wedstrijden wel naar Telstar, Tadic en Blind moeten stoppen, Schreuder is verschrikkelijk, ten Hag was dat ook, Ihattaren is hun grote idool en de beoogde opvolger van Antony en zo gaat dat maar door. Antony verketteren, Alvarez ook, maar Kudus niet want die heeft gelijk.

Ik denk dat we ons als Ajacied gezegend mogen voelen met hoe de club er ondertussen voor staat. Dit had ik 5 jaar geleden niet verwacht. En terugdenkend aan periodes als 1981-1986 toen we er Europees altijd snel uitlagen (al was dat qua Eredivisie wel een mooie tijd), of de jaren rond de eeuwwisseling, de 7 jaar zonder titel later deze eeuw en de Europese blamages dan denk ik tel je zegeningen, wees kritisch maar geniet ook van wat we nu hebben. Maar dat doen sommige Ajacieden niet, het is nooit genoeg en er valt altijd wat te zeiken en enig begrip voor bepaalde situaties hebben ze niet.

Batigoal

Well-known member
Haha herkenbaar, ja. Vooral stuitend hoe erg Alvarez en clubman Klaassen verketterd worden, maar Kudus en Ihattaren opgehemeld alsof ze al hun hele carrière bij ons in de basis staan. En o ja, Fitz-Jim is de wedergeboorte van Christus zo ongeveer. Dan zit er bij mij weleens emotie rondom Ajax, maar daar zitten er een aantal die next-level zijn.

Maar goed, toch even ontopic: ik vrees een beetje voor Leicester. Die hebben amper wat kunnen halen en het huidige team worstelt behoorlijk. Zou het heel jammer vinden mochten ze degraderen, maar het ziet er niet goed uit. Werden in de 2e helft tegen Brighton helemaal kapot gespeeld.

Abubakari

Well-known member
Oh ja, Fitz Jim alias het kindeke Jezus. Moet de nieuwe Alvarez zijn met 1 meter 55 en 45 kilo.

On topic doen we niet meer aan, frontaal de strijd aangaan met de Feyenoord extremisten die er een Feyenoord forum van maken!

Max

Administrator
Forumleiding
Hoho, wij hebben de beste te kleine voetballer van de eredivisie: Achahbar. Uiteraard wel groot genoeg om PSV op de knieën te krijgen.

ALenstra

Well-known member
Die Amerikaan wilde al eerder af van Tuchel af begrijp ik. Een smadelijke nederlaag tegen Dinamo Zagreb doet dan de rest.

Pascallovic

Well-known member
Toch 18 dagen langer dan Lampard aangebleven.
Dat is nu eenmaal de krediet die je krijgt als je een Champions League wint.

Wel lachwekkend natuurlijk. Afgelopen zomer heeft meneer Tuchel 280 miljoen mogen uitgeven aan spelers die in zijn systeem zouden passen. Als zijn opvolger met 4 man achterin wilt gaan spelen zit ie met een totaal onevenwichtige selectie.

Max

Administrator
Forumleiding
Compleet krankzinnig. Als je maar 60% vertrouwen in hem hebt, zet hem dan in de zomer buiten en geeft zijn opvolger dat transferbudget.

Satyr

Administrator
Forumleiding
Wat dan wel weer onverwacht is, is de goede keuze als opvolger: Graham Potter is al in Londen gezien

Bovenaan