Premier League

De Wolf

Well-known member
Abramovitsj gaat Chelsea verkopen. Hij zegt de opbrengsten te doneren aan de slachtoffers van Oekraïne.

erka

Well-known member
Abramovitsj gaat Chelsea verkopen. Hij zegt de opbrengsten te doneren aan de slachtoffers van Oekraïne.

Las het net ook. Dat valt me echt 100% mee. Als je dat statement leest zegt hij eigenlijk tussen de regels door dat hij Poetin niet steunt.
Groningen zoekt nog nieuwe hoofdsponsor :ROFLMAO:

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Blijft ook bijzonder om 1 miljoen te betalen voor een amateur
De termen zijn wat verwarrend, maar Joost had al aangegeven dat hij geen amateur was. Met "non-league" wordt puur alles buiten de PL & EFL genoemd. Er zijn diverse clubs daarbuiten fullprof (vrijwel de hele National League tegenwoordig), en enorm veel semiprof.

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ja weet ik, ik zag dat de seizoenkaarten bij de NL nog hoger liggen dan bij NAC
In Engeland is dat echt absurd ja, toen AFC Wimbledon nog op dat niveau speelde heb ik wel eens meer dan £ 20 voor uitwedstrijden betaald. En dat is inmiddels zo'n 11 jaar geleden. Ik wil niet eens weten wat de prijzen nu zijn!

JMD

Well-known member
Liverpool boekt een zwaarbevochten zege op West Ham, 1-0 en komt weer op 3 punten van City. Morgen ontvangt City de stadgenoot om het gat weer op 3 punten te zetten

ALenstra

Well-known member
Chelsea fans riepen leuzen voor Roman Abramovich tijdens de minuut stile voor Oekraine. Iets waar manager Thomas Tuchel niet blij mee was.

JMD

Well-known member
Chelsea fans riepen leuzen voor Roman Abramovich tijdens de minuut stile voor Oekraine. Iets waar manager Thomas Tuchel niet blij mee was.
Ja, las het ook... Belachelijk natuurlijk, maar daar bij Chelsea zitten heel veel Russen op de tribune. Was in 2017 op Stamford Bridge en heb zelden zoveel Russisch gehoord als op die dag. Dus het zouden zomaar de Russen kunnen zijn die die leuzen riepen.

Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Het kan dus toch nog een spannende titelstrijd worden.

Ondanks de niet bijster boeiende transferperiode lijkt Newcastle zich toch gemakkelijk veilig te spelen. Knap van Howe.

JMD

Well-known member
snel 1-0 voor City, dat United in het begin overloopt. Maar na een minuut of 20 een zeer fraaie 1-1 van United

JMD

Well-known member
2-1 bij rust, na een echte flipperkastgoal. City is wel echt beter, maar 2-1 blijft een gevaarlijke stand

Bovenaan