Premier League

Jamel

Administrator
Forumleiding
Van Dijk is trouwens weer helemaal terug op het niveau van voor zijn blessure. Kolere zeg, wat heerst hij als vanouds.

gevegt

Well-known member
Van Dijk is trouwens weer helemaal terug op het niveau van voor zijn blessure. Kolere zeg, wat heerst hij als vanouds.
Misschien nog wel beter dan voor zijn blessure. Vooral hoe hij de wedstrijd 'leest' en de verdediging leidt is erg goed.

Jamel

Administrator
Forumleiding
Misschien nog wel beter dan voor zijn blessure. Vooral hoe hij de wedstrijd 'leest' en de verdediging leidt is erg goed.
Ja, het is super indrukwekkend om te zien. Misschien wel de meest complete verdediger die ik ooit actief heb zien voetballen. Sterk, snel, koppend goed, voetballend goed, leider en inderdaad een enorme voetbalintelligentie.

gevegt

Well-known member
Ja, het is super indrukwekkend om te zien. Misschien wel de meest complete verdediger die ik ooit actief heb zien voetballen. Sterk, snel, koppend goed, voetballend goed, leider en inderdaad een enorme voetbalintelligentie.
Jaap Stam.

JMD

Well-known member
Arsenal leek op weg naar puntverlies tegen wolves maar maakte de 1-1 in de 82e minuut en diep in blessuretijd de 2-1

JMD

Well-known member
Bielsa ontslagen bij Leeds United. Dat zat er wel aan te komen, resultaten lijken nergens op de laatste weken

ALenstra

Well-known member
Jammer, ik zal zijn interviews in Match Of The Day missen. Jesse Marsch schijnt de belangrijkste kandidaat te zijn om hem op te volgen.

Batigoal

Well-known member
Bielsa heeft het toch nog ruim 3,5 jaar volgehouden bij Leeds. Gezien zijn trackrecord bij clubs is dat nogal lang.

JMD

Well-known member

Vandaag precies 20 jaar terug. Een van de meest miraculeuze goals ooit, werkelijk alles klopt hieraan, en het toont de magie van Bergkamp, hoe die in een split second de bal met effect van richting doet veranderen, en hij zelf de andere kant van die Newcastle speler langs gaat.

Bovenaan