Premier League

JMD

Well-known member
Inderdaad. En alsnog zijn ze klassen beter... United staat met deze nederlaag nu 11 verliespunten achter Arsenal, dat op plek 4 staat. Omdat o.a. Leicester en West Ham echter geen goed seizoen draaien lijkt Europees voetbal voorlopig nog niet in gevaar voor de recordkampioen.
 

zwammy

Well-known member
Misschien heeft Dortmund ook verloren, kunnen we hem vergelijken met Malen.

Hij werd in de 59e minuut gewisseld, toen was de stand 5-0
 

Abubakari

Well-known member
Maradonyell heeft laatst een assist gegeven en ook al maar liefst vier doelpunten gescoord in 23 wedstrijden, dus dat die opgehemeld wordt omdat ie een assist heeft gegeven is volledig terecht. Maradonyell is de nieuwe Maradepay, ook al zo'n opgehemelde superster die het volledig waarmaakt bij Barcelona, nog meer dan destijds bij Manchester United waar hij het bijna net zo goed deed als Maradonny.

Misschien heeft Dortmund ook verloren, kunnen we hem vergelijken met Malen.
Moet op twitter wel iets over te vinden zijn, een tweet uit 2016 ofzo, waar je wat mee kunt toch?
 

zwammy

Well-known member
Oei, we moeten nog even wachten tot Maradonny op de bank zit voor we commentaar mogen hebben.

Nee, een vergelijking van jou een week of 2 geleden was al genoeg, hoef ik geen tweet van 2016 voor te zoeken 🙂
 

gevegt

Well-known member
Mijn punt dat de media niet alleen Donny groter maakt dan hij is staat nog steeds gewoon hoor.
Als hij goed speelt zie je overal chocoladeletters en gaat het minder komen ze met dit, geen woord over zijn spel.


Nog even voor de duidelijkheid, daar kan hij zelf natuurlijk niets aan doen.
 

Abubakari

Well-known member
Als hij goed speelt zie je overal chocoladeletters en gaat het minder komen ze met dit, geen woord over zijn spel.
Is toch bij al die in het buitenland spelende supersterren (die vorige zomer niks presteerden op het EK) en niet persé alleen bij vd Beek?

En jij bent een Telegraaf lezer?
 

gevegt

Well-known member
Is toch bij al die in het buitenland spelende supersterren (die vorige zomer niks presteerden op het EK) en niet persé alleen bij vd Beek?

En jij bent een Telegraaf lezer?
Dat eerste klopt niet. Al maanden wordt Maradonny gehypet in de Nederlandse media omdat ze het onbegrijpelijk vonden dat hij niet speelde. Alsof de trainer er geen verstand van had dat een ex Ajacied niet in de basis stond. Ze gedroegen zich als fanboys omdat ze weten dat het op internet aandacht oplevert.
Als hij onderdeel is van een pijnlijke nederlaag wordt er niet gerept over zijn aandeel.

En ja, ik lees de Telegraaf.
Heb je er een probleem mee?
 

Abubakari

Well-known member
Oh, zou kunnen. Ik lees/volg die Nederlandse media niet zo, mij is dat dus niet opgevallen. Ik zie of hoor wel eens andere voetballers opgehemeld worden, dus ik dacht dat dat niet alleen bij vd Beek zo is. En eigenlijk denk ik dat nog steeds.

Nee hoor, zou wel raar zijn als ik er een probleem mee heb welke krant jij leest. Maar ik had niet verwacht dat jij als iemand die het niet zo op heeft met alles wat uit Amsterdam komt de Telegraaf leest. Afgezien van het feit dat je hier (in niet voetbal gerelateerde onderwerpen dan) op dit forum vaak vrij genuanceerd naar dingen kijkt en de Telegraaf staat dan weer niet echt bekend om zijn genuanceerde visie. Dus vanwege die dingen verbaasde het me wel wat. Maar een probleem ermee, dat dan weer niet.
 

gevegt

Well-known member
Oh, zou kunnen. Ik lees/volg die Nederlandse media niet zo, mij is dat dus niet opgevallen. Ik zie of hoor wel eens andere voetballers opgehemeld worden, dus ik dacht dat dat niet alleen bij vd Beek zo is. En eigenlijk denk ik dat nog steeds.

Nee hoor, zou wel raar zijn als ik er een probleem mee heb welke krant jij leest. Maar ik had niet verwacht dat jij als iemand die het niet zo op heeft met alles wat uit Amsterdam komt de Telegraaf leest. Afgezien van het feit dat je hier (in niet voetbal gerelateerde onderwerpen dan) op dit forum vaak vrij genuanceerd naar dingen kijkt en de Telegraaf staat dan weer niet echt bekend om zijn genuanceerde visie. Dus vanwege die dingen verbaasde het me wel wat. Maar een probleem ermee, dat dan weer niet.
Het lezen van andere media dan waar ik ik geloof houdt me scherp.
Iets met vijand en knuffelen.

Het ophemelen speelt vooral bij ex- Ajacieden. Dat levert veel meer click dingesen op, en dus meer geld.
Dat is logisch, maar maakt het niet minder ergerlijk.
 

Abubakari

Well-known member
Ja, clickbait sites, die lees ik sowieso niet. Ik lees sowieso eigenlijk voornamelijk boeken en teletekst.
 
Bovenaan