Premier League

JMD

Well-known member
Van Dijk voor 7 a 8 maand eruit.
Pfff.... Dan wordt het EK dus zelfs al twijfelachtig...
Laten we hopen dat het sneller kan.

En Liverpool heeft nu een megaprobleem. Het leek al niet zeker achterin, maar dat wordt er nu niet beter op. Laat dan de titel maar naar de stadgenoot gaan, zou ik (als Liverpoolsupporter) ook leuk vinden.
 

Maasveld

Well-known member
Pfff.... Dan wordt het EK dus zelfs al twijfelachtig...
Laten we hopen dat het sneller kan.

En Liverpool heeft nu een megaprobleem. Het leek al niet zeker achterin, maar dat wordt er nu niet beter op. Laat dan de titel maar naar de stadgenoot gaan, zou ik (als Liverpoolsupporter) ook leuk vinden.
Een Liverpool-supporter zegt zoiets niet.
 

Batigoal

Well-known member
Spectaculaire potjes weer gisteren! Bijzonder dat het doelpunt van Liverpool werd afgekeurd, doet me denken aan Promes tegen Chelsea vorig jaar. Everton viel me trouwens tegen; had wel meer van ze verwacht nu ze zo goed zijn gestart.

Natuurlijk ging Man Utd pas winnen toen Donny erin kwam! Zonder gekheid, er zit als het draait wel veel voetbal in dat team, uiteraard dankzij Bruno Fernandes. Als ze een fitte Cavani en Telles er nog in zetten heb je echt wel een team dat eigenlijk om de titel mee zou moeten doen.

Chelsea heeft natuurlijk ook wel een aardig team, maar ja die keeper. Je ziet aan Kepa dat hij 0,0 zelfvertrouwen heeft en dan gaat alles fout. Bij zeker 2 van de 3 tegentreffers zat hij mis en ik vind dat hij de 3e eigenlijk ook mag hebben.
 

JMD

Well-known member
Spurs stond 3-0 voor tegen 'buurman' West Ham, maar het werd 3-3... Ooit waren ploegen van Mourinho verdedigende bastions, dat is al lang niet meer...
 

Bonehead

Well-known member
Vorig seizoen tot het laatst strijdend tegen degradatie en nu de eerste vier wedstrijden gewonnen en niet tegen de minste tegenstanders. Wat een geweldige start voor Villa!
 

ALenstra

Well-known member
In 1993 heb ik Everton-Liverpool bezocht. Overal in de stad liepen supporters van beide clubs door elkaar. Ik zat in een vak waar supporters van beide clubs zaten.
 

ALenstra

Well-known member
Meszut Özil heeft geen toekomst bij Arsenal. Volgens hem is dat om commerciele redenen. Arsenal heeft belangen in China en in dat land zouden ze niet zo blij zijn met Özil's mening over de Oeigoeren.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Newcastle fans werd gevraagd om ipv bijna 20 euro te betalen voor een livestream dit weekend, een donatie te maken aan de voedselbank. Ze hebben al ruim €20.000 ingezameld.
 

Kielse Rat

Well-known member
Liverpool kent een lastige avond tegen West Ham. Gelukkig weet Salah op de meest lastige momenten altijd een goedkope strafschop af te dwingen.
 
Bovenaan