SanMark.
Well-known member
Inderdaad, ik wilde het ook al typen.JMD begaat geen JMD'tje. Hij leert het nog wel eens.
Ik vond het zelfs zo verbazingwekkend dat ik dacht dat ik het niet goed las.
Inderdaad, ik wilde het ook al typen.JMD begaat geen JMD'tje. Hij leert het nog wel eens.
Topgozer!De Gunnersaurus kan gewoon blijven. Mesut Özil gaat zijn salaris betalen.
Je bent zelf een t.... oh nee.Topgozer!
De Gunnersaurus kan gewoon blijven. Mesut Özil gaat zijn salaris betalen.
HahahhahaTja, de spelers hebben hun rust nodig. Benieuwd of zo ook minder salaris krijgen als ze minder werken.
Dat willen Liverpool en United. En die willen dat de 9 'langstzittende PL-clubs' (de grote 6 + 3 overige) aandeelhouder worden en meer te zeggen krijgen...Er zijn concrete plannen om de PL in te krimpen naar 18 clubs en de League Cup te schrappen.
Met 3 x 24 zitten de Leagues eronder al vol...
Op papier heb je gelijk, maar volgens mij moeten er 92 ploegen in de 4 hoogste divisies zitten. Er is wel vaker geschoven met deelnemersaantallen in bv PL (begon ooit met 22), maar toen had een onderliggende divisie er gewoon maar 20.Dan laat je daar toch ook allemaal eenmaal 2 clubs extra degraderen. Dat lijkt mij nog een minst moeilijke probleem.
Ook die regels kun je toch aanpassen ?Op papier heb je gelijk, maar volgens mij moeten er 92 ploegen in de 4 hoogste divisies zitten. Er is wel vaker geschoven met deelnemersaantallen in bv PL (begon ooit met 22), maar toen had een onderliggende divisie er gewoon maar 20.
sorry ..Oei ..
Wat mij betreft niks... Maar die 92 schijnt in Engeland heilig te zijn...Wat is er op tegen om er 5 divisies van te maken?
Ook willen ze andere P/D-regels: de laatste 2 degraderen direct, de nummer tweenalaatst zou dan met de nummer 3, 4 en 5 van het Championships playoff spelen om 1 plek. Dat vind ik wel een goed idee. Zo was het volgens mij ook toen de PO's in Engeland werden ingevoerd eind jaren '80.
Is kijken hoeveel er überhaupt over blijven van die 92, ik kan me niet voorstellen dat er geen clubs gaan omvallen.Wat mij betreft niks... Maar die 92 schijnt in Engeland heilig te zijn...