Premier League

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Is kijken hoeveel er überhaupt over blijven van die 92, ik kan me niet voorstellen dat er geen clubs gaan omvallen.
Er zijn genoeg clubs daaronder die die plaatsen weer in kunnen nemen, dus dat nummer kan wel op 92 blijven staan. De National League is vrijwel volledig fullprof.
 

Joost

Well-known member
Dat willen Liverpool en United. En die willen dat de 9 'langstzittende PL-clubs' (de grote 6 + 3 overige) aandeelhouder worden en meer te zeggen krijgen...
Onzinplan, alleen maar bedoeld voor meer macht bij de grote ploegen. En waar ga je die andere 2 ploegen laten? Met 3 x 24 zitten de Leagues eronder al vol...

Tevens willen ze minder geld als 'parachute payment' (maar aan de andere kant wel meer geld voor Ch'ship, League 1 en League 2) voor de degradanten.


Ook willen ze andere P/D-regels: de laatste 2 degraderen direct, de nummer tweenalaatst zou dan met de nummer 3, 4 en 5 van het Championships playoff spelen om 1 plek. Dat vind ik wel een goed idee. Zo was het volgens mij ook toen de PO's in Engeland werden ingevoerd eind jaren '80.
And it’s gone.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Echt wel, heb het even nagezocht. In 1986/1987 en 1987/1988 werd er PO op die manier gespeeld...
Dat was wegens competitiehervorming, Division One (er was nog geen PL) werd ingekrompen. Het is nooit de "normale" opzet geweest.
 

JMD

Well-known member
Dat was wegens competitiehervorming, Division One (er was nog geen PL) werd ingekrompen. Het is nooit de "normale" opzet geweest.
Oke, maar het ging mij erom dat er dus wel ooit PO's geweest zijn met 3 uit de lagere en 1 uit de hogere divisie. Of dat wegens speciale omstandigheden was maakt dan niet uit. (overigens ging de PL idd in 2 stappen terug van 22 naar 20 (ook 1 seizoen 21 teams, idioot aantal...), om vervolgens 2 jaar later weer naar 22 teams te gaan... Ze wisten ook niet wat ze wilden toen. :)
 

Nik

Member
Kijken we de Merseyside derby? Wat een schandalige VAR weer in de slotfase.
Van Dijk er overigens na 10 minuten al uit na een charge van Pickford.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Van mij hoeven ze de VAR hier niet voor te gebruiken, maar zoals Gullit zei, waar trek je de grens? 1 cm buitenspel is ook buitenspel. 1 seconde te laat is ook te laat.

Ik zie alleen niet met welk lichaamsdeel ze Mane hier buitenspel geven. Hoe zit het met die regel @SC Heerenveen ?

Overigens hadden Pickford en Robertson ook rood moeten hebben.
 
Laatst bewerkt:

JMD

Well-known member
Kan het verhaal dat Liverpool altijd gematst wordt ook weer de prullenbak in... ;)

Heb net even de samenvatting gezien, maar wat een idiote charge inderdaa van Pickford. Had dat geen penalty moeten zijn overigens?
 
Bovenaan