Premier League

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Het velt me op dat al die ouwe managers een horloge dragen met een enorm grote wijzerplaat.
 

Batigoal

Well-known member
Lekker spannend onderin! Met Hull City heb ik niets, met Sunderland eigenlijk ook niet maar Advocaat gun ik het wel om erin te blijven. Newcastle gaat echter geen wedstrijd meer winnen, dus het onmogelijke gaat gebeuren waardoor alle Nederlanders volgend jaar Championship spelen.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Newcastle zie ik liever eruit vliegen, al was het maar vanwege het wanbeleid
 

T.T.

New member
Leroy Fer degradeert voor het tweede seizoen op rij uit de Premier league. Ik heb wel eens gelezen dat het recordaantal degradaties uit de Premier League van een speler in totaal op vijf zou staan. Weet iemand hier misschien meer over te vertellen of over de meeste degradaties op rij?
 

SanMark.

Well-known member
Leroy Fer degradeert voor het tweede seizoen op rij uit de Premier league. Ik heb wel eens gelezen dat het recordaantal degradaties uit de Premier League van een speler in totaal op vijf zou staan. Weet iemand hier misschien meer over te vertellen of over de meeste degradaties op rij?

Mocht Kurto naar Excelsior gaan kan hij op 3 op een rij komen. ( al is dat dan in Nederland)
 

A345

New member
Tim Bakens, is hij niet vaak gedegradeerd? Zeg ik zo uit m'n hoofd. Ik weet de volgorde echter niet.
 

JMD

Well-known member
ARsenal verliest op eigen veld met 0-1 van Swansea, waardoor Tottenham en Southampton in zicht komen voor de laatste EL plek (mocht Arsenal de FA Cup winnen dan is er nog een extra ticket).

Liverpool lijkt wel zeker van de EL.

En als Man U zondag van Arsenal wint kan Arsenal zomaar nog in problemen komen voor rechtstreekse CL.
 

SanMark.

Well-known member
Kan Kurto niet naar HSV?

Hahhahahaha ja maak nog eens een HSV grapje.

De tering he. Blijf dat gewoon lekker doen in het Duitse topic waar het thuis hoort met continue het geouwehoer over Bremen en HSV.

(Dat is niet alleen tegen jouw bedoelt maar tegen iedereen die continue van die flauwe grapjes maakt over deze twee clubs)
 

Maasveld

Well-known member
Tim Bakens, is hij niet vaak gedegradeerd? Zeg ik zo uit m'n hoofd. Ik weet de volgorde echter niet.
2 keer met de Graafschap, 1 keer met RKC en 1 keer met Volendam.

ARsenal verliest op eigen veld met 0-1 van Swansea, waardoor Tottenham en Southampton in zicht komen voor de laatste EL plek (mocht Arsenal de FA Cup winnen dan is er nog een extra ticket).

Liverpool lijkt wel zeker van de EL.
Hoe zit het daar eigenlijk met de fair-play ranglijst.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan