Premier League

Status
Niet open voor verdere reacties.

gevegt

Well-known member
Hahhahahaha ja maak nog eens een HSV grapje.

De tering he. Blijf dat gewoon lekker doen in het Duitse topic waar het thuis hoort met continue het geouwehoer over Bremen en HSV.

(Dat is niet alleen tegen jouw bedoelt maar tegen iedereen die continue van die flauwe grapjes maakt over deze twee clubs)
:duim:
 

JMD

Well-known member
Hoe zit het daar eigenlijk met de fair-play ranglijst.
Everton staat volgens mij hoog begreep ik.

Die 0-1 van Swansea was trouwens een 'videoref' goal. Het horloge van de scheids vertelde dat de bal over de lijn was.

@SanMark: je hebt gelijk. Excuus.
 

Kielse Rat

Well-known member
En als Man U zondag van Arsenal wint kan Arsenal zomaar nog in problemen komen voor rechtstreekse CL.

Straks eindigen ze alsnog op hun traditionele 4e plaats. :D Ik zie United ook wel de topper winnen zondag. Ik denk niet dat Arsenal de voorbije jaren veel punten gepakt heeft op Old Trafford (al wonnen ze er dit jaar wel in de FA Cup).
 

A345

New member
Morgen is het dan zover. De allerlaatste wedstrijd van Steven Gerrard op Anfield. Dat gaat wat worden. Een hoop tranen op de tribune lijkt me. En terecht.
 

JMD

Well-known member
Vlaar met een kolossale verdedigingsfout zorgt ervoor dat Southampton binnen een kwartier op 2-0 komt. Een goal van Pelle was al onterecht afgekeurd,
 

JMD

Well-known member
En 4-0...

Voor Villa maakt het normaal gesproken niet zoveel uit. Gezien het programma (Tottenham uit, United thuis) zal Hull er wel uitvliegen.
 

Kielse Rat

Well-known member
Newcastle halverwege op 0-1 bij Queens Park Rangers. Dat is voorlopig de enige goal in de wedstrijden om 16:00. Bij Sunderland-Leicester en Tottenham-Hull staan dus nog 0-0.
 

JMD

Well-known member
QPR gelijk tegen Newcastle. Ook goed nieuws voor Dick.

Mwah, als Hull verliest maakt dat niet zo heel veel meer uit. Die moeten dan volgende week winnen, en dat zie ik ze op Old Trafford echt niet doen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan