Premier League

Status
Niet open voor verdere reacties.

Batigoal

Well-known member
Engelse clubs moeten 8 home grown players hebben, spelers die voor hun 21e 5 jaar bij de club zitten. Man City heeft met Joe Hart maar een home grown player en zal er dus een aantal moeten kopen... of jeugdspelers bij de 25 koppige selectie zetten.

Daarom gaan ze Sterling kopen van Liverpool. Volgens Engelse media betalen ze een transfersom van ongeveer ?60 miljoen.

Als ze gewoon Sturridge hadden gekocht kwam hij van pas voor het eigen jeugd-quotum. :rumcolaa:
 

Pascallovic

Well-known member
Telt Karim Rekikik eigenlijk mee voor de home grown regel? Anders kunnen ze hem zomaar om die reden terughalen.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die is wel met die bedoeling gehaald. Dus wie weet dat Rekiki volgend seizoen weer in Manchester valt te bewonderen.
 

Fabian

Active member
Chelsea... Hazard geeft nog iets van frivoliteit aan dat elftal, maar het is me toch een verschrikkelijk saai gedoe. Met de club heb ik ook al niets. Alleen Zola heeft ooit Chelsea net iets meer gegeven waardoor ik iets van sympathie kreeg voor die club.
 

Maasveld

Well-known member
Chelsea... Hazard geeft nog iets van frivoliteit aan dat elftal, maar het is me toch een verschrikkelijk saai gedoe. Met de club heb ik ook al niets. Alleen Zola heeft ooit Chelsea net iets meer gegeven waardoor ik iets van sympathie kreeg voor die club.
Mwaoh, ze hebben wel wat meer dan alleen Hazard.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Chelsea... Hazard geeft nog iets van frivoliteit aan dat elftal, maar het is me toch een verschrikkelijk saai gedoe. Met de club heb ik ook al niets. Alleen Zola heeft ooit Chelsea net iets meer gegeven waardoor ik iets van sympathie kreeg voor die club.


Voor de winterstop speelden ze echt goed en mooi voetbal hoor. Na de winterstop kwam de klad erin en lag de nadruk op het verdedigen van de voorsprong.

Spurs - City zonet nog even gezien. Vooral voor rust een heerlijk duel. Uiteindelijk won City tegen de verhouding in met 0-1 door een briljante goal van Ag?ero, na een al net zo briljante pass van David Silva.

Tottenham liet prachtige dingen zien, maar vergat te scoren en Hart was ook top.

Dat Man Utd verloor was ook absurd. WBA parkeerde de bus en scoorde met een gelukje. Man Utd miste zelfs een penalty. Ongelooflijk.
 

Fabian

Active member
Nou en? Zie het filmpje hierboven... (here's my favorite stat...the league table)

Met dat soort spelersmateriaal moet je je doodschamen wat mij betreft. Zie ook Real Madrid een paar jaar terug.

Afgelopen zondag wisselde hij ook verdedigend tegen fucking Crystal Palace thuis... Staat opeens Zouma op het middenveld. Kom op man. Je bent Chelsea!
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Die filmpjes vind ik geweldig. Ook van het WK van vorig jaar. Prachtig.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Met dat soort spelersmateriaal moet je je doodschamen wat mij betreft. Zie ook Real Madrid een paar jaar terug.

Afgelopen zondag wisselde hij ook verdedigend tegen fucking Crystal Palace thuis... Staat opeens Zouma op het middenveld. Kom op man. Je bent Chelsea!

Ze zijn kampioen. De enigen die mogen klagen, maar dat niet doen (WANT HUN CLUB IS KAMPIOEN) zijn de Chelseafans. Wat zal het Chelsea nou een fuck schelen wat Pietje uit Sneek, of Sanchez uit Sevilla er van vind? Kampioen worden, daar gaat het om. Mooi voetbal kunnen ze vanaf nu gaan spelen.
 

Pascallovic

Well-known member
Met dat soort spelersmateriaal moet je je doodschamen wat mij betreft. Zie ook Real Madrid een paar jaar terug.

Afgelopen zondag wisselde hij ook verdedigend tegen fucking Crystal Palace thuis... Staat opeens Zouma op het middenveld. Kom op man. Je bent Chelsea!
Ik snap niet dat Real Madrid telkens terug moet komen, als het over Mourinho en verdedigen gaat. Hij werd daar kampioen met een record aantal punten en een record aantal doelpunten voor. Het laatste seizoen ging hij pas lopen kloten. Daarvoor was het aanvallend gewoon uitstekend.
 
Laatst bewerkt:

PES5

Administrator
Forumleiding
En nogmaals, tot de winterstop speelde Chelsea prachtig voetbal.
 

A345

New member
Maar even zonder gekheid, waarom mag Van Gaal met Manchester vierde worden na meer dan 200 miljoen aan investeringen, waarbij vooral de investeringen van Moyes (Mata, Fellaini) eindelijk eens een beetje gingen renderen dit seizoen?
 

Wigboldus

Well-known member
Eerlijk gezegd dat ik ze van te voren ook niet hoger ingeschat. Die voorhoede moet er veel meer inschieten, maar het middenveld en verdediging zit gewoon nog niet goed in elkaar.
 

Fabian

Active member
Ze zijn kampioen. De enigen die mogen klagen, maar dat niet doen (WANT HUN CLUB IS KAMPIOEN) zijn de Chelseafans. Wat zal het Chelsea nou een fuck schelen wat Pietje uit Sneek, of Sanchez uit Sevilla er van vind? Kampioen worden, daar gaat het om. Mooi voetbal kunnen ze vanaf nu gaan spelen.

Het zal mij aan mijn derri?re oxideren wat een Chelsea-fan vind of dat ze kampioen zijn. Ik vind het waardeloos voetbal met dat materiaal. En daar heeft Mourinho een handje van.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan