Engelse clubs moeten 8 home grown players hebben, spelers die voor hun 21e 5 jaar bij de club zitten. Man City heeft met Joe Hart maar een home grown player en zal er dus een aantal moeten kopen... of jeugdspelers bij de 25 koppige selectie zetten.
Mwaoh, ze hebben wel wat meer dan alleen Hazard.Chelsea... Hazard geeft nog iets van frivoliteit aan dat elftal, maar het is me toch een verschrikkelijk saai gedoe. Met de club heb ik ook al niets. Alleen Zola heeft ooit Chelsea net iets meer gegeven waardoor ik iets van sympathie kreeg voor die club.
Chelsea... Hazard geeft nog iets van frivoliteit aan dat elftal, maar het is me toch een verschrikkelijk saai gedoe. Met de club heb ik ook al niets. Alleen Zola heeft ooit Chelsea net iets meer gegeven waardoor ik iets van sympathie kreeg voor die club.
Mwaoh, ze hebben wel wat meer dan alleen Hazard.
Ja, maar het speelt er niet naar.
Nou en? Zie het filmpje hierboven... (here's my favorite stat...the league table)
Met dat soort spelersmateriaal moet je je doodschamen wat mij betreft. Zie ook Real Madrid een paar jaar terug.
Afgelopen zondag wisselde hij ook verdedigend tegen fucking Crystal Palace thuis... Staat opeens Zouma op het middenveld. Kom op man. Je bent Chelsea!
Ik snap niet dat Real Madrid telkens terug moet komen, als het over Mourinho en verdedigen gaat. Hij werd daar kampioen met een record aantal punten en een record aantal doelpunten voor. Het laatste seizoen ging hij pas lopen kloten. Daarvoor was het aanvallend gewoon uitstekend.Met dat soort spelersmateriaal moet je je doodschamen wat mij betreft. Zie ook Real Madrid een paar jaar terug.
Afgelopen zondag wisselde hij ook verdedigend tegen fucking Crystal Palace thuis... Staat opeens Zouma op het middenveld. Kom op man. Je bent Chelsea!
LB.En nogmaals, tot de winterstop speelde Chelsea prachtig voetbal.
Ze zijn kampioen. De enigen die mogen klagen, maar dat niet doen (WANT HUN CLUB IS KAMPIOEN) zijn de Chelseafans. Wat zal het Chelsea nou een fuck schelen wat Pietje uit Sneek, of Sanchez uit Sevilla er van vind? Kampioen worden, daar gaat het om. Mooi voetbal kunnen ze vanaf nu gaan spelen.