Premier League

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pascallovic

Well-known member
Terechte schorsing voor Zlatan, die Mings zal vast ook nog wel iets krijgen.

Een vertrek van Wenger zou eens tijd worden. Fantastische dingen bereikt, maar je kunt niet blijven teren op prestaties van 13 jaar geleden.
 

JMD

Well-known member
Ik zag dat "Wenger" trending topic was en vervolgens diverse voetbalsites speculeren over zijn opvolger dus dacht dat het wel zeker was, maar voorlopig is kennelijk een Gazetta-journalist de enige bron.

Ik las dat zijn contract deze zomer afloopt. Het zou mij idd niks verbazen als hij gaat stoppen bij de Gunners en het zou best kunnen dat hij dat morgen (nadat Arsenal is uitgeschakeld) bekend maakt...

En zoals Pascallovic terecht opmerkt: het zou eens tijd worden. De eerste 9 jaar waren fantastisch, daarna trad het verval in. Zeg maar sinds ze van Highbury weg zijn, en ze gingen juist van Highbury weg om aan de top te blijven... ;) (en voor dat iemand reageert, ja, als ze op Highbury waren gebleven was de afstand nog groter geworden, ik weet het, maar als je het over voetbalpaleizen hebt, damn wat blijf ik er van balen dat ik geen duel op Highbury heb gezien (en het oude Wembley....))
 

Makanaky

Well-known member
Thomas Tuchel, Eddie Howe, Ronald Koeman en Maurizio Sarri zouden de frontrunners zijn. De Boer kan lijkt mij voorlopig in het buitenland niet terecht na zijn fiasco in Itali?. Eerst BC worden.
 

Eresd?g?

Banned
Het is voor Frank de Boer zo zuur dat Inter na zijn vertrek wel is gaan draaien. Koeman moet lekker bij Everton blijven. Na zo'n trainer als Wenger kan je t alleen maar slecht doen. Er is daar eerst een grote schoonmaak nodig.
 

Hankie

Well-known member
Het is voor Frank de Boer zo zuur dat Inter na zijn vertrek wel is gaan draaien. Koeman moet lekker bij Everton blijven. Na zo'n trainer als Wenger kan je t alleen maar slecht doen. Er is daar eerst een grote schoonmaak nodig.
Waarom is dat zuur dan? Het lag aan hem blijkbaar.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Wenger als trainer van een niet nader te noemen Eredivisieclub uit Zuid-Limburg, dat moet toch smullen zijn?
 
G

Gast

Guest
Ongekend die Wenger. Dat is inmiddels wel klaar toch jongens? Ben zo benieuwd of hij gaat verlengen.
 

JMD

Well-known member
Man City komt niet verder dan 0-0 thuis tegen Stoke, Chelsea dus weer 10 punten voor.

Daaronder is het heel spannend, City en Tottenham op 56, Liverpool op 52, Arsenal op 50 en United op 49. Arsenal en United hebben nog een duel te goed.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan