Premier League

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
En 2-0 voor Liverpool...

Kan Liverpool niet elke week tegen een top6-ploeg spelen? Die hebben denk ik in onderlinge duels tegen de grote ploegen minstens net zoveel punten gehaald als Chelsea.
 

SanMark.

Well-known member
En 2-0 voor Liverpool...

Kan Liverpool niet elke week tegen een top6-ploeg spelen? Die hebben denk ik in onderlinge duels tegen de grote ploegen minstens net zoveel punten gehaald als Chelsea.

Kampioen word je tegen de kleintjes.
 

JMD

Well-known member
Kampioen word je tegen de kleintjes.
Zeker...


Zie nu de beelden van Zlatan van vanmiddag, die deelde weer een ouderwetse elleboog uit (commentaar van de Zweed: hij liep tegen mijn elleboog aan). De man aan wie hij die uitdeelde was overigens even eerder op het gezicht van Zlatan gaan staan. Ook dat leverde geen rood op. Wel kreeg de tegenstander van Zlatan rood toen hij Zlatan omver duwde...
 

JMD

Well-known member
Liverpool moet van de toppers alleen nog uit tegen Man City. De andere topploegen moeten vaker tegen elkaar. Dat zou je gunstig kunnen noemen in de strijd om de CL-tickets. Pest is alleen dat Liverpool slecht is tegen de kleintjes...
 

Eresd?g?

Banned
Alleen champion ship wedstrijden en eronder ook. Geen P.L. wedstrijden idd. Reading thuis tegen Newcastle trouwens, leuke pot!
 
G

Gast

Guest
Big Sam weer 2x gewonnen met Crystal Palace en lijkt dus ook dat brandje te blussen. Heb altijd het gevoel dat er veel meer in die man zit. Zou hem nog wel eens een keer bij Everton of Stoke willen zien. Of een keer bij een Bundesliga of La Liga-club, maar dat zal wel niet gebeuren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan