Premier League

Status
Niet open voor verdere reacties.

JMD

Well-known member
Chelsea stond snel 1-0 voor, maar net zo snel 1-2 achter...
Tottenham komt net op 0-1 bij Burnley en Man United staat nog 0-0.

Kan een mooie dag worden voor Tottenham en Liverpool, in de wetenschap dat morgen City en Arsenal tegen elkaar spelen.
 

JMD

Well-known member
Leicester wint weer... Kenners hadden natuurlijk allang voorspeld dat door de trainerswissel Leicester vrij snel veilig zou zijn... ;)
 

SanMark.

Well-known member
:rumcolaa:

Even schaamteloos mezelf veren in de reet steken... :) Dit postte ik op 27 februari bij Leicester - Liverpool...

Ze zijn beter gaan spelen. Als ze zo zouden spelen als in die wedstrijd dan hadden ze nu op degraderen gestaan. Dus ik weet niet waar voor je die lof zou moeten krijgen ?
 

JMD

Well-known member
United 0-1 achter tegen Everton, goal Zlatan onterecht afgekeurd....
Dat competitieseizoen van United dreigt als een nachtkaars uit te gaan.
 

JMD

Well-known member
Vlak voor tijd nog 1-1 uit een terechte penalty... Is al de zoveelste keer dit seizoen volgens mij dat United vlak voor tijd nog punten pakt.
 

JMD

Well-known member
Liverpool moet weer tegen een 'kleine' ploeg en staat direct weer 0-1 achter, tegen Bournemouth...

Chelsea op 1-0 tegen City
 

JMD

Well-known member
Arsenal inmiddels op 1-0 tegen West Ham, Liverpool op 1-1, Chelsea op 2-1 (terechte penalty)
 

JMD

Well-known member
Liverpool op 2-1, belangrijk want Tottenham en City (die direct boven en onder Liverpool staan), staan achter.

Belangrijke zege gaat dit ook worden voor Chelsea, zeker omdat Tottenham achter staat, waardoor het gat weer 10 punetn wordt.
 

JMD

Well-known member
Tottenham scoort 2x in blessuretijd en staat 1-2 voor. Daar valt dit jaar ook alles goed....

We dachten het vorig jaar ook al, maar dit jaar lijkt er eindelijk geen St Totteringham gevierd te kunnen worden.
 

Marinos

Well-known member
Tottenham scoort 2x in blessuretijd en staat 1-2 voor. Daar valt dit jaar ook alles goed....

We dachten het vorig jaar ook al, maar dit jaar lijkt er eindelijk geen St Totteringham gevierd te kunnen worden.

Hoe noem je dat bij Liverpool dan?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan