Poule G: Belgie, Panama, Tunesie en Engeland

Batigoal

Well-known member
En dan ??n van je beter presterende internationals thuislaten om een persoonlijke vete? Pijnlijk.
 

Mario

Well-known member
Belgi? is soms net Oranje. Volgens mij gaat daar ook geen toernooi voorbij zonder relletje.
 

Batigoal

Well-known member
pan.png


Keepers
Jos? Calder?n (Chorrillo); Jaime Penedo (Dinamo Boekarest, Roe); ?lex Rodr?guez (San Francisco FC)

Verdedigers
Felipe Baloy (Municipal, Gua); Harold Cummings (San Jose Earthquakes, VS); Erick Davis (Dunajsk? Streda, Slw); Fidel Escobar (New York Red Bulls, VS); Adolfo Machado (Houston Dynamo, VS); Michael Amir Murillo (New York Red Bulls, VS); Luis Ovalle (CD Olimpia, Hnd); Rom?n Torres (Seattle Sounders FC, VS)

Middenvelders
?dgar B?rcenas (Tapachula, Mex); Armando Cooper (Universidad de Chile, Chl); An?bal Godoy (San Jose Earthquakes, VS); Gabriel G?mez (Atl?tico Bucaramanga, Col); Valent?n Pimentel (Plaza Amador); Alberto Quintero (Universitario, Per); Jos? Luis Rodr?guez (AA Gent, Bel)

Aanvallers
Abdiel Arroyo (Alajuelense, CRi); Ismael Diaz (Deportivo II, Spa); Blas P?rez (Municipal, Gua); Luis Tejada (Sport Boys, Per); Gabriel Torres (Huachipato, Chl)
 

Batigoal

Well-known member
De debutant Panama met een selectie spelers die over de hele wereld hun geld verdienen. Opvallend dat er maar liefst 10 dertigers zijn geselecteerd, waaronder sterspeler Blas P?rez van 37 jaar. Zes spelers hebben meer dan 100 interlands gespeeld.
 

Kielse Rat

Well-known member
Geweldig voor Panama dat ze erbij zijn en ze zullen ongetwijfeld strijden voor wat ze waard zijn, maar als we die openingsmatch niet winnen, ga ik echt huilen.
 

Makanaky

Well-known member
Poeh, van enige spelvreugde was geen sprake bij Belgi?. Als ik coach was zou ik mn spelers even niet alleen laten slapen op die matrassen.
 

Maasveld

Well-known member
Poeh, van enige spelvreugde was geen sprake bij Belgi?. Als ik coach was zou ik mn spelers even niet alleen laten slapen op die matrassen.
Dat was me een partij slecht inderdaad. Portugal was ook niet veel soeps overigens.

Speelt die Vertonghen daar nu nog altijd linksback?
 

Mario

Well-known member
Belgi? is het nieuwe Nederland...

Portugal stelt weinig voor, ook tegen Nederland was het erg matig de vorige keer. Ze mogen dan Europees kampioen zijn, maar ik denk niet dat ze heel ver zullen komen op het WK.
 

Batigoal

Well-known member
tun.png


Keepers
Farouk Ben Mustapha (Al-Shabab, SAr); Mouez Hassen (Ch?teauroux, Fra); Aymen Mathlouthi (Al-Batin, SAr)

Verdedigers
Rami Bedoui (?toile du Sahel); Yohan Benalouane (Leicester City, Eng); Syam Ben Youssef (Kasimpaşa, Tur); Dylan Bronn (AA Gent, Bel); Oussama Haddadi (Dijon, Fra); Ali Ma?loul (Al Ahly, Egy); Yassine Meriah (CS Sfaxien); Hamdi Nagguez (Zamalek, Egy)

Middenvelders
Mohamed Amine Ben Amor (Al-Ahli, SAr); Ghailene Chaalali (Esp?rance); Ahmed Khalil (Club Africain); Sa?f-Eddine Khaoui (Troyes, Fra); Ferjani Sassi (Al-Nassr, SAr); Ellyes Skhiri (Montpellier, Fra)

Aanvallers
Anice Badri (Esp?rance); Fakhreddine Ben Youssef (Al-Ettifaq, SAr); Saber Khalifa (Club Africain); Wahbi Khazri (Rennes, Fra); Na?m Sliti (Dijon, Fra); Bassem Srarfi (Nice, Fra)
 

Batigoal

Well-known member
Tunesi? met een opvallend jonge selectie; de meeste spelers zijn jonger dan 27 jaar. Weinig bekende spelers die in de top spelen, Benalouane van Leicester is de bekendste, Khazri speelde een periode bij Sunderland. Wat verder opvalt is dat op Khazri na slechts een paar spelers interlandgoals hebben gemaakt. Topscorer Khenissi raakte namelijk geblesseerd vorige maand. In dat kader had Jupiler Pro League-goalgetter Harbaoui een optie geweest, maar de spits van Zulte-Waregem is niet geselecteerd. Hij heeft ruzie met de voetbalbond van Tunesi?.
 

Kielse Rat

Well-known member
Poeh, van enige spelvreugde was geen sprake bij Belgi?. Als ik coach was zou ik mn spelers even niet alleen laten slapen op die matrassen.

Het was inderdaad nog verre van overtuigend. Als Portugal wat scherper doel is in het laatste kwartier voor de eerste helft, verlies je de wedstrijd gewoon. Ik was live in het stadion aanwezig, en dan lijkt 35? veel geld. :eek:mg:

Kwestie van mijzelf even te promoten, ik heb op onderstaande link een blogje voor het WK opgestart waar ik in wat meer detail over de wedstrijd heb geschreven:

https://jensjonkers.wixsite.com/thebeautifulgame/single-post/2018/06/03/Belgium-Portugal-0-0-not-the-start-we-hoped-for
 

Mario

Well-known member
?

Hoeveel halve finales en finales heeft Belgie gespeeld ? Ze mochten willen dat ze met dit team zover komen als Nederland in het verleden.

Ik doel meer op 'het gedoe' rondom elk toernooi, en de (te) hoge verwachtingen ...
 

Kielse Rat

Well-known member
Onder het motto 'eens kijken wat de tegenstand doet' Engeland-Costa Rica opstaab. Engeland leidt aan de rust met 1-0, na een geweldige goal van Rashford.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
De Belgen overtuigen en imponeren in hun uitzwaaiwedstrijd tegen Costa Rica. Met name Hazard is echt in een bloedvorm.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
En dus schoppen die smerige Costa Ricanen hem verrot en wordt hij nu gewisseld.
 

SanMark.

Well-known member
Ben nu al klaar met die Belgische commentator.

Heerlijk om hem te horen als ze er weer in de acht of kwart finale eruit vliegen.
 
Bovenaan