Poule B: Portugal, Spanje, Marokko en Iran

Janssen

Well-known member
Portugal heeft geluk dat ze aan de makkelijke kant van het schema zitten. Met de "juiste" scheidsrechters kunnen ze zo de halve finale halen.

U.G.

Well-known member
Portugal heeft geluk dat ze aan de makkelijke kant van het schema zitten. Met de "juiste" scheidsrechters kunnen ze zo de halve finale halen.

Met de juiste ( goeie ! ) scheidsrechters hadden we van Spanje gewonnen.

En of we geluk hebben moet dan maar nog blijken, ik heb zelf eerlijk gezegd niet meer gekeken naar het schema, en als we idd geluk hebben : mooi !

Abubakari

Well-known member
Hierna tegen Rusland/Iran/Egypte of Saoedi Arabi?. Zit je al in de kwartfinale. Dan kun je Frankrijk of Argentini? volgens mij treffen. Argentina dan maar, Messi vs CR7 lijkt mij wel een leuke.

Janssen is natuurlijk een Ronaldo hater, vandaar dat het aan de scheids ligt dat Portugal 3-3 speelt tegen Spanje ipv aan Ronaldo.

U.G.

Well-known member
Beetje flauw om alleen die beslissing mee te nemen.

Hoezo flauw ? Het is een beslissend moment, ik zie geen andere vergelijkbare situatie in de wedstrijd. En ook al mochten die er zijn dan blijft deze nog steeds staan als dwaling, niet ?

Ik snap dat die andere pik ook met een voorbeeld komt nu, maar waarschijnlijk in al z'n afgunst ziet ie het gewoon niet meer helder. Jammer.

Maasveld

Well-known member
Hoezo flauw? Je schakelt gelijk Costa uit voor zo'n partij. Geen keymoment voor je?

Een dubbelgevoel na de wedstrijd voor mij!
Er waren meer dubieuze, bepalende beslissingen. Dan is het flauw van U.G. om enkel deze beslissing mee te nemen in zijn oordeel over de arbitrage.

U.G.

Well-known member
Hierna tegen Rusland/Iran/Egypte of Saoedi Arabi?. Zit je al in de kwartfinale. Dan kun je Frankrijk of Argentini? volgens mij treffen. Argentina dan maar, Messi vs CR7 lijkt mij wel een leuke.

Janssen is natuurlijk een Ronaldo hater, vandaar dat het aan de scheids ligt dat Portugal 3-3 speelt tegen Spanje ipv aan Ronaldo.

Wat ik me wel ga aanvragen langzamerhand is of dit soort gasten nu ook ?cht gaan geloven in wat ze roepen. Of uit afgunst puur aan het klieren zijn , een beetje, j?renlang.

Maasveld

Well-known member
Hoezo flauw ? Het is een beslissend moment, ik zie geen andere vergelijkbare situatie in de wedstrijd. En ook al mochten die er zijn dan blijft deze nog steeds staan als dwaling, niet ?

Ik snap dat die andere pik ook met een voorbeeld komt nu, maar waarschijnlijk in al z'n afgunst ziet ie het gewoon niet meer helder. Jammer.
Portugal had het grootste gedeelte van de wedstrijd natuurlijk met 10 man moeten staan. Buiten dat is het wel heel erg simpel gesteld dat Portugal gewonnen zou hebben als de scheids w?l had gefloten voor de overtreding van Costa. Maar goed, ik begrijp dat je geen kritiek mag hebben op Portugal, anders ben je meteen een Portugal-hater.

Janssen

Well-known member
Wat ik me wel ga aanvragen langzamerhand is of dit soort gasten nu ook ?cht gaan geloven in wat ze roepen. Of uit afgunst puur aan het klieren zijn , een beetje, j?renlang.

Stel je niet zo aan, je lijkt een Marokkaan. Valt me nog mee dat je geen respect eist voor zijne koninklijke hoogheid.

U.G.

Well-known member
Stel je niet zo aan, je lijkt een Marokkaan. Valt me nog mee dat je geen respect eist voor zijne koninklijke hoogheid.

Oh, ?k stel me aan.. wat een figuur toch he :D

Ga jij maar lekker vrij en blij verder met je Ronaldo bashen, je hebt het hard nodig blijkbaar. Sorry dat ik het ziekte, my bad.

Janssen

Well-known member
Om in je eigen woorden te blijven, als je het maar lang genoeg herhaald ga je het vanzelf geloven. Voor de rest moet je de woorden van Maasveld maar eens in je opnemen, succes.

U.G.

Well-known member
Portugal had het grootste gedeelte van de wedstrijd natuurlijk met 10 man moeten staan. Buiten dat is het wel heel erg simpel gesteld dat Portugal gewonnen zou hebben als de scheids w?l had gefloten voor de overtreding van Costa. Maar goed, ik begrijp dat je geen kritiek mag hebben op Portugal, anders ben je meteen een Portugal-hater.

Kerel, jouw broeder hier suggereert dat Portugal met de juiste ( tussen aanhalingstekens ) scheidsrechters even de halve finale haalt. Blijkbaar hebben we die mee dus. En counterde ik even terug met d? dwaling van de wedstrijd.

Ik denk ik leg het ff uit.

Voor mij mag je Portugal zelfs haten zin rituele vorm. Who gives a fuck.

Bovenaan