Poule B: Portugal, Spanje, Marokko en Iran

Maasveld

Well-known member
Kerel, jouw broeder hier suggereert dat Portugal met de juiste ( tussen aanhalingstekens ) scheidsrechters even de halve finale haalt. Blijkbaar hebben we die mee dus. En counterde ik even terug met d? dwaling van de wedstrijd.

Ik denk ik leg het ff uit.

Nooit geweten dat Janssen mijn broeder is, zo leer je nog eens wat. Verder kun je uitleggen wat je wil, maar de stelling dat Portugal met een goede scheids had gewonnen blijft onzin, simpelweg omdat je niet kunt toetsen hoe de wedstrijd zou zijn verlopen als de scheids in bepaalde gevallen anders had beslist.

Voor mij mag je Portugal zelfs haten zin rituele vorm. Who gives a fuck.

Ik haat Portugal niet, dat maak jij er van. Schijnbaar doet kritiek op Portugal je in ieder geval wel een fuck.
 

U.G.

Well-known member
Nooit geweten dat Janssen mijn broeder is, zo leer je nog eens wat. Verder kun je uitleggen wat je wil, maar de stelling dat Portugal met een goede scheids had gewonnen blijft onzin, simpelweg omdat je niet kunt toetsen hoe de wedstrijd zou zijn verlopen als de scheids in bepaalde gevallen anders had beslist.

Jammer die gebrekkige waarneming !


Ik haat Portugal niet, dat maak jij er van. Schijnbaar doet kritiek op Portugal je in ieder geval wel een fuck.

Zucht. Jij begint hier over haten, dat is een woord dat ik doorgaans niet vernaggel. Ik proef weiliswaar een overmaat aan afgunst, maar ik ga altijd in op de 'argumentatie'.

Dus leg me aub geen woorden in de mond. Dank u !

Voor de rest :

 
Laatst bewerkt:

Batigoal

Well-known member
Die Ayoub El Kaabi heeft wel een gek carri?reverloop trouwens. Is al 24 jaar oud en pas 2 profseizoenen gespeeld. Daarin wel 1-op-1 gescoord. En ook bij de nationale ploeg heeft hij meer goals dan wedstrijden gespeeld. Een ouderwetse goalgetter dus.

Zijn carri?reverloop wordt nog gekker. Twee jaar geleden was El Kaabi dus nog verdediger bij de amateurs, vier jaar geleden leefde hij nog op straat. Vandaag is hij voor 6 miljoen euro gekocht door de Chinese subtopclub Hebei Fortune en ontvangt hij een miljoenensalaris. Voor iedere amateurvoetballer is er dus nog hoop.
 
Bovenaan