Poule B: Portugal, Spanje, Marokko en Iran

Raul

Well-known member
Fernando Hierro gaat een dag voor de openingswedstrijd van Spanje ook nog even wat extra stafleden laten invliegen, waaronder oud-Valencia-verdediger Marchena.

Slimme zet van Hierro. Hierro all??n al, is natuurlijk een grootheid. Marchena die erg goed ligt, is gewoon een slimme zet van Hierro. Ik denk overigens ook dat Hierro en de spelers hierom gevraagd hebben.
 

U.G.

Well-known member
Je weet wij zijn 'hermanos' maar nu ben ik je vijand. Portugal is op zijn retour met Santos ;).

Ik snapte de opstelling vanaf het begin al niet ( Guedes enzo in de spits ), en helaas scoorde ze t? vroeg. Dan gaat de groep zelf over tot terugkrabbelen, met een tweemans-middenveld en een oude seniele koppige coach.

Zet gewoon je opstelling neer van thuis tegen Zwitserland, en klaar. BC'en wordt pas moeilijk als je met de hype meegaat. Als je niet van het doorselecteren bent moet je niet ineens out of the fucking blue met een revolutionaire aanpassing komen. Fuck Portugese coaches.

Spanje speelde goed. Heel goed. Give you that.
 

U.G.

Well-known member
De VAR, daar mogen ze na dit WK ook gewoon mee kappen toch ?


Wat een bullshit !
 

Maasveld

Well-known member
Portugal mag zich in zijn handjes knijpen met Ronaldo, verder was het heel erg matig. Spanje tikte weer lekker, maar cre?erde weer veel te weinig.
 

U.G.

Well-known member
Portugal mag zich in zijn handjes knijpen met Ronaldo, verder was het heel erg matig. Spanje tikte weer lekker, maar cre?erde weer veel te weinig.

Of maw....ondanks alles gewoon toch weer niet verloren, ?n van een topfavoriet, ?n Ronaldo is Portugees ja, too bad.

We zien wel hoe het toernooi verder verloopt.
 

Maasveld

Well-known member
Of maw....ondanks alles gewoon toch weer niet verloren, ?n van een topfavoriet, ?n Ronaldo is Portugees ja, too bad.

We zien wel hoe het toernooi verder verloopt.

Ik zou Spanje niet als topfavoriet kwalificeren. Portugal is en blijft een luizig ploegje waar je het altijd lastig tegen zult hebben, maar ze zullen wel beter moeten gaan spelen.
 

U.G.

Well-known member
Ik zou Spanje niet als topfavoriet kwalificeren. Portugal is en blijft een luizig ploegje waar je het altijd lastig tegen zult hebben, maar ze zullen wel beter moeten gaan spelen.

Dat kan. Maar misschien ken ik Portugal wel beter dan jou, en zie ik wat ze normaliter wel kunnen. Daar kan ik me ook weer vergissen natuurlijk. Ik kreeg twijfels bij sommigen.

Nee, Spanje geen topfavoriet ? OK.
 

U.G.

Well-known member
De eerste 20 minuten waren ze gewoon de bovenliggende partij hoor.

Nee. Het was meteen na die eerste goal van Portugal terug in de loopgraven. Ik vond het niks. Het omschakelen, het vertrouwen, het verstoppertje spelen van sommigen.
 

Makanaky

Well-known member
Het werd logischerwijs misschien wat voorzichtiger maar ik heb de Spanjaarden tot die goal weinig klaar zien spelen. Portugal in de driver's seat zogezegd.
 

Raul

Well-known member
Door te winnen.

Ik snapte de opstelling vanaf het begin al niet ( Guedes enzo in de spits ), en helaas scoorde ze t? vroeg. Dan gaat de groep zelf over tot terugkrabbelen, met een tweemans-middenveld en een oude seniele koppige coach.

Zet gewoon je opstelling neer van thuis tegen Zwitserland, en klaar. BC'en wordt pas moeilijk als je met de hype meegaat. Als je niet van het doorselecteren bent moet je niet ineens out of the fucking blue met een revolutionaire aanpassing komen. Fuck Portugese coaches.

Spanje speelde goed. Heel goed. Give you that.

Ik feliciteer je met Ronaldo, prachtige vrije trap en de rest van de goals, tsja...

Portugal begon zeer sterk, vooral met die sterke Guerreiro, die vind ik zo goed. Daarna zakte het erg in hoor. Ik heb Portugal weinig nog zien komen daarna.

Wij hebben naast Busquets, een nieuwe Rey genaamd: Koke. Koke is zo sterk op het middenveld. Costa is van zijn vloek af, hoop ik voor hem. Ik heb weinig pelea gezien trouwens, ik had wel een gevecht verwacht van Costa versus Pepe, die bleef dus uit. Costa is overigens zeer goed tegen zulke tegenstanders.

Maar as i said.. Toch nog een punt je. We zien waar we belanden hermano.
 

U.G.

Well-known member
Je vond Guerreiro sterk spelen ? Ok, het is te zien dat ie niet meer op linkssback speelt in Duitsland. Want ik vond het ronduit zwak. Wel gedreven, maar nul in het omschakelen en hopeloze voorzetten. Die andere back, Cedric, bakte er ook niks van. De hele verdedigingslinie was knudde.

Costa, die jij niet zo mag, deed het toch best aardig tegen de hoogbejaarde Fonte. En verder die andere 'voetballers' bij ons : Guedes, B. Silva en B. Fernandes...nada ! Gewoon het middenveld wat meer bevolken, met J. Mario erbij. En A.Silva als diepste man. Dan zien we verder wel. Mss dat Gelson ietsjes meer credits verdient.
 

U.G.

Well-known member
Het werd logischerwijs misschien wat voorzichtiger maar ik heb de Spanjaarden tot die goal weinig klaar zien spelen. Portugal in de driver's seat zogezegd.

Ik vond Portugal wel heel lang met de rug tegen de muur staan, de mogelijkheden kwamen er wel maar dan miste ze toch de geslepenheid. Dit was te experimenteel ook, en er moest op een gegeven ook hoog gespeeld worden met zo'n oude trage achterhoede. Op het EK had je de tridente Adrien Silva, William en Mario plus Renato Sanches. Dat gaf gewoon meer basis.
 

Raul

Well-known member
Je vond Guerreiro sterk spelen ? Ok, het is te zien dat ie niet meer op linkssback speelt in Duitsland. Want ik vond het ronduit zwak. Wel gedreven, maar nul in het omschakelen en hopeloze voorzetten. Die andere back, Cedric, bakte er ook niks van. De hele verdedigingslinie was knudde.

Costa, die jij niet zo mag, deed het toch best aardig tegen de hoogbejaarde Fonte.

Ja, ik vind dat een goede back, en hij begon zeer sterk. Pepe en Fonte waren zeer zwak. Soares viel mij niet op hoor, dus ook een zesje.

Ik heb zelf weer af en toe kunnen genieten van Isco, momenten van briljantie noem ik dat :).
 

U.G.

Well-known member
Ja, ik vind dat een goede back, en hij begon zeer sterk. Pepe en Fonte waren zeer zwak. Soares viel mij niet op hoor, dus ook een zesje.

Ik heb zelf weer af en toe kunnen genieten van Isco, momenten van briljantie noem ik dat :).

It's day after the night before :cool:

Ben een weer een beetje gedetoxeerd van de bier en rosada maar damn wat een wedstrijd. En wat is Ronaldo toch absurd goed !


Guerreiro is een goeie back, maar was gisteren niet op z'n best, verre van. Bij Portugal moet de coach gewoon weer 'normaal' doen. Andr? Silva en Mario in de basis. Guedes, Quaresma ( scoorde ook bijna nog de winnende, en wat voor ??n. ) en Gelson stand-by, dan gaan we maar 'ns beginnen.

Isco was fenomenaal.
 

Batigoal

Well-known member
Ik mag aannemen dat Guedes nadat hij de bal niet af gaf op Ronaldo de rest van het toernooi mag banken.
 

U.G.

Well-known member
Ik mag aannemen dat Guedes nadat hij de bal niet af gaf op Ronaldo de rest van het toernooi mag banken.

Dat was inderdaad heel moedig en dom, ?n slecht.

Hij hoort ook helemaal niet op 9 te staan, men werkt twee jaar lang in twee verschillende systemen naar het WK toe, en Andr? Silva is je man, is je topscorer en ondanks de weinige speeltijd bij zijn club is hij daar hun Europese topscorer. Nu omdat in de laatste oefeninterland tegen friggin Algerije Guedes er twee inlegt, boem, in de spits tegen Spanje. Met als extra bonus, Bruno Fernandes ook maar in de basis want die deed het ook leuk tegen Algerije. Dit is niet het werk van een ervaren bondscoach maar dat van een internet-troll. Het signaal ook dat ie hiermee afgeeft naar vooral een Mario he.

Ik hoop inderdaad dat, als dat al niet zo was, Ronaldo een veto krijgt.
 
Bovenaan