Play-offs promotie/degradatie 2014-2015

RickPSV

Active member
Ik vraag me eigenlijk af, als NAC nou 2-2 maakt word t dan penals of heeft NAC dan gewonnen? Aangezien ik niet echt verstand heb van t uit-goal gebeuren.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik vraag me eigenlijk af, als NAC nou 2-2 maakt word t dan penals of heeft NAC dan gewonnen? Aangezien ik niet echt verstand heb van t uit-goal gebeuren.

Dan is het 3-2 overall, dus zeg jij maar hoe dat uitpakt met uitgoals.
 

SanMark.

Well-known member
Ik heb iets minder vertrouwen in Derksen. Ik heb vermoedelijk recenter het scheidsrechterboekje bestudeerd en ik weet het ook niet (meer).

Bij twijfel met een bal over de zijlijn is die bal voor de verdedigende partij. Maar dan is het wel zeker dat die bal over de zijlijn is en dat er iemand moet ingooien.
 

ALenstra

Well-known member
Uitgoals tellen alleen dubbel als beide teams een gelijk aantal doelpunten gemaakt hebben, RickPSV.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Bij twijfel met een bal over de zijlijn is die bal voor de verdedigende partij. Maar dan is het wel zeker dat die bal over de zijlijn is en dat er iemand moet ingooien.

Precies, daarmee ken ik hem. Bij twijfel wel of geen buitenspel is het voordeel voor de aanvallende partij.
 

Pascallovic

Well-known member
Je komt met een overwinning uit Kerkrade, weet in de verlenging het weer jou kant op de draaien en je verkloot het als nog. Dan lig je er terecht uit straks.
 

JMD

Well-known member
NAC heeft geen type Demouge voorin, maar als ze die wel hadden had je er ook niks aan gehad, want de voorzetten zijn dramatisch aan Bredase zijde.
 

Friesland

Well-known member
Een herkenbaar elftal, sfeer, gras en shirts. Heracles heeft het plastic in Nederland ingevoerd, dus geen wonder dat die niet zo populair zijn. NEC had vaak enorm lelijke shirts, dus daarom heb ik nooit zoveel met NEC gehad. Inmiddels zijn de shirts niet meer zo extreem lelijk en groeit de sympathie.

Het gaat niet om wie je het meer gunt, dan wint NAC natuurlijk makkelijk van Roda.
Het gaat om de vraag welke wedstrijd je liever bezoekt. Ik heb aangegeven dat fan van de clubs uit de buurt van Breda, of fans die zelf uit de buurt van Breda komen liever naar hun club tegen NAC gaan, dan hun club tegen Roda. Voor fans die fan zijn van club uit de buurt van Breda en niet uit die regio komen, zal hun club tegen Roda meer aanspreken dan hun club tegen NAC, met name in Limburg, uiteraard.
 

JMD

Well-known member
Je komt met een overwinning uit Kerkrade, weet in de verlenging het weer jou kant op de draaien en je verkloot het als nog. Dan lig je er terecht uit straks.

En verder is NAC (net als Roda) een club die al jarenlang met degradatie flirt, maar steeds ontsnapt. En dan gaat het een keer fout natuurlijk.
 
Bovenaan