Ik vraag me eigenlijk af, als NAC nou 2-2 maakt word t dan penals of heeft NAC dan gewonnen? Aangezien ik niet echt verstand heb van t uit-goal gebeuren.
Ik heb iets minder vertrouwen in Derksen. Ik heb vermoedelijk recenter het scheidsrechterboekje bestudeerd en ik weet het ook niet (meer).
Dan is het 3-2 overall, dus zeg jij maar hoe dat uitpakt met uitgoals.
Bij twijfel met een bal over de zijlijn is die bal voor de verdedigende partij. Maar dan is het wel zeker dat die bal over de zijlijn is en dat er iemand moet ingooien.
Dan is het 3-2 overall, dus zeg jij maar hoe dat uitpakt met uitgoals.
Ik vraag me eigenlijk af, als NAC nou 2-2 maakt word t dan penals of heeft NAC dan gewonnen? Aangezien ik niet echt verstand heb van t uit-goal gebeuren.
Waar heb jij dan wel verstand van ?
Precies, daarmee ken ik hem. Bij twijfel wel of geen buitenspel is het voordeel voor de aanvallende partij.
Van alles :duim:
Ik dacht namelijk dat 2 uitgoals iets extra's meebracht.
Klopt, daarom gaat Roda JC bij deze stand naar de eredivisie.
Een herkenbaar elftal, sfeer, gras en shirts. Heracles heeft het plastic in Nederland ingevoerd, dus geen wonder dat die niet zo populair zijn. NEC had vaak enorm lelijke shirts, dus daarom heb ik nooit zoveel met NEC gehad. Inmiddels zijn de shirts niet meer zo extreem lelijk en groeit de sympathie.
Je komt met een overwinning uit Kerkrade, weet in de verlenging het weer jou kant op de draaien en je verkloot het als nog. Dan lig je er terecht uit straks.