Play-offs promotie/degradatie 2014-2015

Friesland

Well-known member
Supporters van NAC sportiever dan die van de Eagles.

Dat mag inderdaad wel benadrukt worden. Voor NAC kwam dit redelijk ook verwacht, na de eerste wedstrijd, terwijl de fans van GAE het aan hadden kunnen zien komen, na de eerste wedstrijd.
 

JMD

Well-known member
Makkelie begon het seizoen met 13 gele kaarten (ADO - Feyenoord) en eindigt het seizoen met 13 gele kaarten.
 

Cees

New member
Wel mooi om te zien hoe de supporters zelfs nu nog de spelers bedanken. Daarom baal ik er ook van dat NAC degradeert.
Er zat alleen weinig lijn in de aankopen van NAC en dan kan het een keer verkeerd gaan. Klote voor de supporters en vind het zeker een mooie club. Aan de andere kant zit het er al langer aan te komen en had ik niet veel met dit elftal van NAC, met al die paniekaankopen.
 

Simon

Administrator
Forumleiding
Degradeer je met spelers als Tighadouini, Marcellis en De Zeeuw. Het is je om je rot te schamen.
Het zou deze heren sieren als ze blijven en (met een aangepast salaris) proberen NAC gelijk terug te brengen naar de Eredivisie.
 

Fabian

Active member
Het zou deze heren sieren als ze blijven en (met een aangepast salaris) proberen NAC gelijk terug te brengen naar de Eredivisie.

Dat kost een vermogen voor de eerste divisie. En bovenal ligt de schuld bij de beleidsbepalers.
 

ALenstra

Well-known member
Ik verwacht dat niet met hun financi?le huishouding. Ze zitten diep in de ellende nu.

Go Ahead Eagles niet, die zijn financieel gezond. Doen ook geen gekke dingen op financieel gebied. Wel gaan ze flink terug in begroting en wordt de hoofdtribune flink omgebouwd.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die neemt tenminste echt zijn verantwoordelijkheid in tegenstelling tot een Rutten die daar loze woorden over sprak en een ton meenam.

Het enige positieve aan Europees voetbal mislopen is dat Rutten ook zijn premie misloopt.
 

A345

New member
Wat enorm jammer dit. Ook al is het in de club een grote teringzooi. Dit verdienen de stad en de supporters niet. Hopelijk komen ze er beter uit, net als Willem II.
 
Bovenaan