Play-offs promotie/degradatie 2014-2015

zwammy

Well-known member
Dank allen.

Ja goed, wat moet ik zeggen. Joost gefeliciteerd, nog
niet eens onverdiend, wat was NAC slecht zeg.

Je bent de 8e club van nederland, en je hebt al 30 jaar wanbeleid, wat moet ik doen? Huilen, heb ik gedaan, schreeuwen, heb ik gedaan, rellen, heb ik gedaan. Het ligt niet aan ons, het ligt aan jarenlang wanbeleid. Mij maakt het niet uit of ik met 13.000 naar NAC-Telstar kijk of met 17.000 naar NAC- Utrecht. Het blijft mijn club, ondanks alles. Het is kut voor die NAC mensen op kantoor, die geven alles. Voor de spelers maakt het geen donder uit, kutzakken. Maaskant opgestapt zag ik, als ie voor me stond klapte ik hem kapot. Zo'n club in de eerste divisie, hoe krijg je het voor elkaar.
 

gevegt

Well-known member
Dank allen.

Ja goed, wat moet ik zeggen. Joost gefeliciteerd, nog
niet eens onverdiend, wat was NAC slecht zeg.

Je bent de 8e club van nederland, en je hebt al 30 jaar wanbeleid, wat moet ik doen? Huilen, heb ik gedaan, schreeuwen, heb ik gedaan, rellen, heb ik gedaan. Het ligt niet aan ons, het ligt aan jarenlang wanbeleid. Mij maakt het niet uit of ik met 13.000 naar NAC-Telstar kijk of met 17.000 naar NAC- Utrecht. Het blijft mijn club, ondanks alles. Het is kut voor die NAC mensen op kantoor, die geven alles. Voor de spelers maakt het geen donder uit, kutzakken. Maaskant opgestapt zag ik, als ie voor me stond klapte ik hem kapot. Zo'n club in de eerste divisie, hoe krijg je het voor elkaar.
Mooie post.
 

Maasveld

Well-known member
Ik hoop voor jullie dat er nog een beetje een fatsoenlijk elftal op het veld staat, dan kan een jaartje kloten in de Jupiler League best vermakelijk zijn. Sterkte ermee.
 

Joost

Well-known member
Wat een middag, en avond, en nacht! En wat heerlijk om een dag later dit topic nog eens terug te lezen. Ik ben in 120 minuten 10 jaar ouders geworden geloof ik.

Het was geen goede wedstrijd maar wat een spanning. Roda begon nog wel aardig maar kon in het tweede deel van de eerste helft de voorhoede niet meer bereiken. De 0-1 kwam voor mij dus volledig uit de lucht vallen. Na rust kon het alle kanten op maar na de rode kaart van Seuntjes dacht ik dat we het voortijdig gingen beslissen. En dan maakt die lul van een Swinkels zo'n domme overtreding. Krijgen we daarna ook nog een spookdoelpunt tegen en ik gaf er geen cent meer voor totdat Demouge die bal teruglegt en van Hyfte scoort. Wat een heerlijke ontlading. Daarna nog een groot feest op de markt en pas laat/vroeg in bed.

Het team behoeft absoluut versterking (een spits!!) maar hopelijk kunnen we ons volgend jaar gewoon handhaven.

Net als van Boekel afgelopen donderdag ook een geweldig goed gefloten pot van Makkelie, vooral erg consequent en er was geen kaart die onterecht leek.

Sterkte Zwammy, de emotie op de tribune was enorm gisteren. Hopelijk komen jullie er sterker uit want een club van het statuur van NAC hoort gewoon mee te doen op het hoogste niveau.

En natuurlijk ook gefeliciteerd Achterhoeker, dat is een van de meest onwaarschijnlijke promoties ooit gok ik.
 

fortuna1987

Well-known member
Van harte Joost. De burgemeesters zullen er (voorlopig) een hoofdpijndossier minder door hebben. Hopelijk spelen we weer snel de derby.

Sterkte zwammy. Denk dat NAC volgend jaar wel eens een jaar als NEC kan gaan hebben. Denk met afstand de titelfavoriet in de JL.

Achterhoeker uiteraard ook gefeliciteerd.
 

fr-keff

Active member
Twee clubs die binnen een jaar terug keren naar de Eredivisie. Iets unieks of gebeurde het al eerder?
 

Eresd?g?

Banned
Volgens mij wel redelijk uniek. Kleine kans ook dat het volgend jaar gebeurt. GAE zie ik niet terugkeren, Dordt zeker niet. NAC waarschijnlijk wel.
 

Maasveld

Well-known member
Ik ben echt benieuwd wat er bij NAC overblijft en of ze net als NEC heel veel risico nemen om een kampioenschap te bewerkstelligen. Van de huidige basis zal meer dan de helft vertrekken.

Joost, van harte gefeliciteerd overigens nog! Of ja, eigenlijk niet van harte, dus doe maar gewoon gefeliciteerd:rumcolaa:
 

Max

Administrator
Forumleiding
Ik ben echt benieuwd wat er bij NAC overblijft en of ze net als NEC heel veel risico nemen om een kampioenschap te bewerkstelligen. Van de huidige basis zal meer dan de helft vertrekken.

Men is net als NEC en Roda JC gedegradeerd door wanbeleid en het in toennemende mate hebben van een vreemdelingen Legioen. Ik heb Roda JC en NEC niet meer gevolgd sinds hun degradatie, maar wat hebben zij met hun selectie gedaan?
 

Joost

Well-known member
Twee clubs die binnen een jaar terug keren naar de Eredivisie. Iets unieks of gebeurde het al eerder?

In 82/83 vlogen Twente en NAC eruit en die keerden een jaar later weer terug.
In 1970/71 Haarlem en AZ
1964/65 Sittardia en NAC
 
Bovenaan