Play-offs promotie/degradatie 2014-2015

JMD

Well-known member
Dat was mijn reactie ook. Alleen bij het beeld achter de goal vandaan kwam de twijfel.

Ik heb precies hetzelfde. Vanuit het normale standpunt zeg ik nee, maar als je met Blom meekijkt vanaf de achterlijn zeg ik toch wel 'ja'.
 

JMD

Well-known member
Mazzel voor NAC. No way dat die bal over de lijn was.

Dat was mijn reactie ook. Alleen bij het beeld achter de goal vandaan kwam de twijfel.


Ik denk ook over de doellijn.

Ik zeg van wel.

Die was er niet over. In geen 100 jaar.

Oei, dit soort beslissingen zijn te belangrijk voor houtje touwtje. Ik vermoed net niet helemaal.

Vroeger had STudio Sport IJzeren Rinus... Die zou beslissing kunnen brengen.

Van achter het doel gezien zeg ik: goal!

En dan hebben wij de herhalingen nog. Blom moet dat in een splitsecond beslissen (en hij twijfelde volgens mij ook nog, want de goal werd pas na een paar seconden gegeven).
Doellijntechnologie overal invoeren dus. Dit soort duels zijn veel te belangrijk om dit soort beslissingen op basis van zicht te doen. Als Roda niet promoveert moet het flink terug in de begroting en lijkt eredivisieschap komende jaren ver weg.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Die heeft alles fout gedaan inderdaad. Al vond ik die wissel Monteyne voor Gyasi ook niet sterk. Een back voor een vleugelaanvaller.

Daar begon het wat mij betreft mee. NAC was nergens en die wissel leek NAC weer een beetje in het zadel te helpen. Demouge heeft daarna niet echt geholpen.
 

JMD

Well-known member
Die heeft alles fout gedaan inderdaad. Al vond ik die wissel Monteyne voor Gyasi ook niet sterk. Een back voor een vleugelaanvaller.

Demouge gooit wel steeds zijn kont erin, en probeert dan a la Bombarda om te draaien en te scoren. het lukt hem echter steeds net niet.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Demouge gooit wel steeds zijn kont erin, en probeert dan a la Bombarda om te draaien en te scoren. het lukt hem echter steeds net niet.

Die kan nog jaren oefenen, maar hij gaat het echt niet meer leren.
 

RickPSV

Active member
Hup Roda! (blijf n limburger he)
Blom moet trouwens niet de goal tellen als ie er niet 100% zeker over is, als wij t in die herhaling niet zien kan hij t al zeker niet zien.

Was geen hoekschop, slechte arbitrage.
 
Bovenaan