Play-offs promotie/degradatie 2014-2015

Simon

Administrator
Forumleiding
Doorgaans zijn de ploegen in zo'n verlenging te bang om te verliezen, waardoor er niet meer gescoord wordt, maar met 10 tegen 10 krijgen we misschien nog wel wat te zien.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Laat ik duidelijk zijn: ik heb ook liever NAC dan Roda, om de reden die jij aanhaalt: bij NAC zit het altijd vol en bij Roda voor 3/4.
Als het echter over de mater waarin een tegenstander aanspreekt, speelt dat geen enkele rol, het gaat dan om de afstand tot en, met name, de kwaliteit van de tegenstander.

Net als bij NAC, zit het ook bij Heracles en NEC altijd vol. Ik heb niet de indruk dat die clubs in het westen erg aanspreken...

Een herkenbaar elftal, sfeer, gras en shirts. Heracles heeft het plastic in Nederland ingevoerd, dus geen wonder dat die niet zo populair zijn. NEC had vaak enorm lelijke shirts, dus daarom heb ik nooit zoveel met NEC gehad. Inmiddels zijn de shirts niet meer zo extreem lelijk en groeit de sympathie.
 

JMD

Well-known member
Blom met misschien wel zijn belangrijkste beslissing van het jaar. Hij geeft de bal over de lijn...

Duurde wel even... 1-1.
 

JMD

Well-known member
Vroeger had STudio Sport IJzeren Rinus... Die zou beslissing kunnen brengen.

Van achter het doel gezien zeg ik: goal!
 

Max

Administrator
Forumleiding
Oei, dit soort beslissingen zijn te belangrijk voor houtje touwtje. Ik vermoed net niet helemaal.
 

Friesland

Well-known member
NAC dus terug op voorsprong: 2-1, maar Roda heeft aan een doelpunt genoeg, vanwege de regel van de uitgoals.
 
Bovenaan