Play-offs promotie/degradatie 2014-2015

Pascallovic

Well-known member
Demouge gooit wel steeds zijn kont erin, en probeert dan a la Bombarda om te draaien en te scoren. het lukt hem echter steeds net niet.
Is gewoon erg armoedig om er iemand in te moeten zetten puur vanwege zijn lengte. Ze hebben hem nog speciaal hiervoor klaargestoomd en volgens mij speelt hij met injecties. Dan kun je toch wel iets beters neerzetten?
 

Batigoal

Well-known member
Joost kan zijn hart ophalen met kritiek op de scheidsrechter omwille van een dubieuze beslissing.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Hup Roda! (blijf n limburger he)
Blom moet trouwens niet de goal tellen als ie er niet 100% zeker over is, als wij t in die herhaling niet zien kan hij t al zeker niet zien.

Ik weet niet of hier het voordeel naar de aanvallende of de verdedigende partij hoort te gaan en of daar ?berhaupt regels over zijn.

Wel domme beslissing overigens net van de scheidsrechter. Een corner geven als alle spelers van een doeltrap uitgaan.
 

SanMark.

Well-known member
Hup Roda! (blijf n limburger he)
Blom moet trouwens niet de goal tellen als ie er niet 100% zeker over is, als wij t in die herhaling niet zien kan hij t al zeker niet zien.

Was geen hoekschop, slechte arbitrage.


Blom zal ongetwijfeld 100% zeker zijn dat die bal over de doellijn was.

En hij stond op 3 meter dus als iemand het had kunnen zien was hij het.
 

JMD

Well-known member
Ik weet niet of hier het voordeel naar de aanvallende of de verdedigende partij hoort te gaan en of daar ?berhaupt regels over zijn.
Dat zat ik me ook net af te vragen...

Het lijkt me logisch dat je alleen een goal mag geven als die 100% zeker over de lijn is...


Daarom staat Demouge er dus, 1-2.
 

RickPSV

Active member
Ik weet niet of hier het voordeel naar de aanvallende of de verdedigende partij hoort te gaan en of daar ?berhaupt regels over zijn.

Wel domme beslissing overigens net van de scheidsrechter. Een corner geven als alle spelers van een doeltrap uitgaan.

Als ik Johan Derksen mag geloven zei hij ooit dat als het niet zeker was dat het voor de verdedigende partij moest zijn, was ook bij VVV - FC Oss. (Hij kent ''het scheidsboekje'' naar eigen zeggen)
 

SanMark.

Well-known member
Als ik Johan Derksen mag geloven zei hij ooit dat als het niet zeker was dat het voor de verdedigende partij moest zijn, was ook bij VVV - FC Oss. (Hij kent ''het scheidsboekje'' naar eigen zeggen)


Blom was 100% zeker van zijn beslissing. Daar ben ik 100% zeker van dat hij dat was.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Als ik Johan Derksen mag geloven zei hij ooit dat als het niet zeker was dat het voor de verdedigende partij moest zijn, was ook bij VVV - FC Oss. (Hij kent ''het scheidsboekje'' naar eigen zeggen)

Ik heb iets minder vertrouwen in Derksen. Ik heb vermoedelijk recenter het scheidsrechterboekje bestudeerd en ik weet het ook niet (meer).
 
Bovenaan