1985Die hebben ooit HSV uitgeschakeld toen het nog iets voorstelde.
toen ging gevegt met pensioen
Eens. En al helemaal mochten we Frankrijk voorbij gaan, dan zouden de nummers 7 t/m 10 playoff spelen...Eigenlijk ben ik voorstander om die playoffs volgend jaar af te schaffen. Mocht de bekerwinnaar bij de top 5 zitten spelen de nummers 6 t/m 9 volgend seizoen die playoffs. Ik vind dat wat veel van het goede. Je zit nu al in die playoffs als je meer wint dan verliest. Volgend jaar heb je dan ook een garantie dat ploegen die vaker verliezen als winnen die playoffs spelen. Dat zou niet moeten kunnen vind ik. Laat dan de nr. 6 maar Europa in gaan.
Mwoah, het was wel wat meer dan dat. Voor Vitesse begrippen echt boven zichzelf uitgestegen:
Bekijk bijlage 761858
Eens. En al helemaal mochten we Frankrijk voorbij gaan, dan zouden de nummers 7 t/m 10 playoff spelen...
Misschien ook wel iets om gewoon vast te leggen: als NL 5 of minder Europese plaatsen heeft worden er wel PO gehouden, bij 6 of meer niet...
Jep, Sparta gun ik het, maar Twente gun ik het ook wel, goed beleid, en 5e geëindigd, thuis hele seizoen ongeslagen.HUP SPARTA!
Wordt echt weer eens tijd, ik gun het Sparta echt verreweg het meest van deze ploegen na al die magere jaren.