Play offs Europees voetbal

Wie wint de Play offs?


  • Totaal aantal stemmers
    7
  • Opiniepeiling gesloten .

JMD

Well-known member
Eigenlijk ben ik voorstander om die playoffs volgend jaar af te schaffen. Mocht de bekerwinnaar bij de top 5 zitten spelen de nummers 6 t/m 9 volgend seizoen die playoffs. Ik vind dat wat veel van het goede. Je zit nu al in die playoffs als je meer wint dan verliest. Volgend jaar heb je dan ook een garantie dat ploegen die vaker verliezen als winnen die playoffs spelen. Dat zou niet moeten kunnen vind ik. Laat dan de nr. 6 maar Europa in gaan.
Eens. En al helemaal mochten we Frankrijk voorbij gaan, dan zouden de nummers 7 t/m 10 playoff spelen...
Misschien ook wel iets om gewoon vast te leggen: als NL 5 of minder Europese plaatsen heeft worden er wel PO gehouden, bij 6 of meer niet...
 

Max

Administrator
Forumleiding
Eens. En al helemaal mochten we Frankrijk voorbij gaan, dan zouden de nummers 7 t/m 10 playoff spelen...
Misschien ook wel iets om gewoon vast te leggen: als NL 5 of minder Europese plaatsen heeft worden er wel PO gehouden, bij 6 of meer niet...

Hoe mee clubs Europa in mogen, des te minder de extra afvaardiging uitmaakt. Het zijn sowieso zwakkere clubs. De playoffs zorgen toch voor nog enige spanning voor een hoop clubs. Al is het curieus dat clubs regelmatig lang nog voor beide playoffs meedoen.
 

JMD

Well-known member
De KNVB heeft overigens besloten dat vanaf nu tot en met einde seizoen gestaakte wedstrijden in principe de volgende dag om 12.00 moeten worden afgemaakt.
 

erka

Well-known member
HUP SPARTA!

Wordt echt weer eens tijd, ik gun het Sparta echt verreweg het meest van deze ploegen na al die magere jaren.
 

JMD

Well-known member
HUP SPARTA!

Wordt echt weer eens tijd, ik gun het Sparta echt verreweg het meest van deze ploegen na al die magere jaren.
Jep, Sparta gun ik het, maar Twente gun ik het ook wel, goed beleid, en 5e geëindigd, thuis hele seizoen ongeslagen.
 

stc

Well-known member
Ik denk dat Fc Twente het meest kans maakt gezien de plaats waar ze zijn eindigt.
 

Jacco

Well-known member
Het voelt toch ook een beetje als een verkapt bekertoernooi, waarin alle ploegen kans hebben. Als je naar de competitie kijkt ligt de finale Twente-Sparta voor de hand. Het zou evengoed Heerenveen-Utrecht kunnen worden
 

Batigoal

Well-known member
Mooi hoor, vier ploegen die wel goed in vorm zijn. Verwacht dat Twente uiteindelijk aan het langste eind trekt, al zou Europees voetbal wel heel gaaf zijn voor Sparta.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Zeer fraaie goals was dat. Prachtige dubbele één-twee door de as.
 
Bovenaan