Piet, zwart of niet?

Mario

Well-known member
Het is een van de vele meningen, morgen weer een andere BNer die aandacht nodig heeft. Ik kan mij daar niet druk om maken.
 

JMD

Well-known member
Het is een van de vele meningen, morgen weer een andere BNer die aandacht nodig heeft. Ik kan mij daar niet druk om maken.

Tuurlijk mag zij een mening hebben, alleen het gaat fout dat ze zegt dat je als weldenkend mens in deze kwestie geen andere mening meer mag hebben.
 

SanMark.

Well-known member
Er lopen alleen maar gestoorden rond.

Zelf de aanval in Den Haag op poten zetten en daarover gaan huilen en zelf de winkeliers chanteren met terreur.
 

JMD

Well-known member
Er lopen alleen maar gestoorden rond.

Zelf de aanval in Den Haag op poten zetten en daarover gaan huilen en zelf de winkeliers chanteren met terreur.

Tsja, als je daarmee continu in de media komt, die jou continu als slachtoffer zien (ondanks dat je zelf als groep ook niet brandschoon bent), is dat wel een handige strategie natuurlijk.
 

SanMark.

Well-known member
Tsja, als je daarmee continu in de media komt, die jou continu als slachtoffer zien (ondanks dat je zelf als groep ook niet brandschoon bent), is dat wel een handige strategie natuurlijk.

Maar de verwijdering word steeds groter met de groep die je graag wil veranderen.
 

Mario

Well-known member

Probleem opgelost:

witte_piet.jpg
 
Bovenaan