Piet, zwart of niet?

Totti

New member
Een feestje dat van beide kanten zo extreem gevoerd wordt, vind ik echt absurd. Vooral als je weet dat het maar een handjevol extremisten zijn.
Maar ja, de internetsites leven er van.

Het wordt tijd dat de media dit kapot negeert, maar die hebben hier inderdaad blijkbaar baat bij. Begint zo onderhand wel treurige vormen aan te nemen die hele discussie.
 

Susa

New member
Het wordt tijd dat de media dit kapot negeert, maar die hebben hier inderdaad blijkbaar baat bij. Begint zo onderhand wel treurige vormen aan te nemen die hele discussie.

Sinterklaastfeest is verleden tijd mensen!!!


De kerstman met zijn rendieren is veel beter:duim:
 

gevegt

Well-known member
Ik vier al lang geen Sinterklaas meer, jij wel ?

Ja, het leukste feest van het jaar.
Helaas laat moeders gevegt zich be?nvloeden door alle extremisten en heeft ze er geen zin meer aan. Ze is over de tachtig en denkt er zwaar over om het niet meer te vieren. Ik heb het zwaarste geschut ingezet ( dochter gevegt ), maar het gaat waarschijnlijk voor het eerst in mijn leven niet meer door.
 

Susa

New member
Ja, het leukste feest van het jaar.
Helaas laat moeders gevegt zich be?nvloeden door alle extremisten en heeft ze er geen zin meer aan. Ze is over de tachtig en denkt er zwaar over om het niet meer te vieren. Ik heb het zwaarste geschut ingezet ( dochter gevegt ), maar het gaat waarschijnlijk voor het eerst in mijn leven niet meer door.

Dat is zonde.

Lang leve de kersman!!

Die is safe!!
 

De Wolf

Well-known member
Hoe kan een man met obesitas wat hij waarschijnlijk heeft van het hangen in winkelcentra en zuipen van cola nu een goed voorbeeld zijn.
 

zwammy

Well-known member
Een feestje dat van beide kanten zo extreem gevoerd wordt, vind ik echt absurd. Vooral als je weet dat het maar een handjevol extremisten zijn.
Maar ja, de internetsites leven er van.

Nee, ik kan een stel krakers die doodsbedreigingen uiten en alles in Nederland racistisch vinden niet vergelijken met een stel ouders die niet willen dat het feest voor hun kinderen verpest word door mensen die al bewezen hebben om die intochten te willen verpesten, zie Gouda.

Die facebookidioten die doodsbedreigingen uiten zijn wel hetzelfde niveau. Maar daar associeer ik Nederland niet mee. Dat zijn gewoon lvb met een internetaccount.
 

gevegt

Well-known member
Welnee. Hoe treurig ook, die man wordt op de voet gevolgd en zal direct in de kraag worden gevat als hij ook maar de neiging heeft die kant op te gaan.
 
Bovenaan