Piet, zwart of niet?

De Wolf

Well-known member
Principes mogen wat kosten.

De gebroeders Anker hebben ooit een keer iemand ontslagen vanwege bewuste misleiding tijdens zijn solicitatie. Daar krijg je de vraag of je Heerenveen een warm hart toedraagt. Zeg je nee kan je direct opkrassen. Hij gaf toe dat hij Heerenveen best wel leuk vond maar hij had verzwegen dat hij wel een seizoenkaart van FC Groningen had. Later hebben ze hem toch weer aangenomen omdat zijn doorzettingsvermogen bij het daar opvolgende proces toch uitmuntend te noemen was.
 

zwammy

Well-known member
Is er niet ergens een weiland langs de snelweg beschikbaar?

Willen ze niet. Want ze willen vooral roepen hoe racistisch we zijn. En er zijn groepen Nederlanders die daar klaar mee zijn. Vorig jaar de blokkeerfriezen, dit jaar de voetbalsupporters en volgend jaar de.......
 

JMD

Well-known member

Kende je die vent nog niet? Had vorig jaar een gephotoshopte foto op zijn FB staan van het moment dat JF Kennedy wordt doodgeschoten, maar dan op de plek van JF Kennedy Sinterklaas gephotoshopt. Met erbij een tekst: 'de jacht is geopend'... (zie het artikel voor nog meer posts van dat heerschap)
Toen hij daarop werd aangesproken gaf hij aan 'niet geweldddadig' te zijn, en hij beklaagde zich over dat hij bedreigd werd.

Verschrikkelijke vent. Maar goed, nu opgepakt. Neem aan dat dat deels ook te maken heeft met de intocht van komende zaterdag.

Hij is ook degene die de rechtspraak en politie er van beschuldigt fascistisch te zijn. Hij realiseert zich alleen niet dat als de RB/politie echt fascistisch was geweest hij al levenslang had gekregen of al was ge?xecuteerd.
 

JMD

Well-known member
Gast is geen echte tegenstander maar gewoon een aandachtsgeile sukkel.
Dat laatste sowieso ja. Echte tegenstander is ie ook wel.

Maar vooral aandachttrekken en slachtoffertje spelen inderdaad. Zelf niet opstaan voor de rechtbank, maar wel overal respect eisen.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Gast is geen echte tegenstander maar gewoon een aandachtsgeile sukkel.

Het probleem is dat dit soort staatsidioten symbool zijn gaan staan voor de kritiek op Zwarte Piet, waardoor het normale debat niet meer mogelijk is. Ik heb hier al eens aangegeven dat ik zeker niet onwelwillend sta tegenover het aanpassen van de karikatuur Zwarte Piet, zodat ze daadwerkelijk zwart van het roet zijn. Maar met dit soort figuren wens ik me absoluut niet te identificeren.
 

erka

Well-known member
Die gast is typisch een voorbeeld van iemand die geestesziek is. Die verdient geen aandacht, maar een behandeling.
 

Janssen

Well-known member
Het gaat dan ook niet om zwarte piet. Of denk je echt dat die activisten lekker achterover gaan leunen met hun uitkering zodra piet verdwijnt? Natuurlijk niet. Dan gaan ze wel achter Kinderen Voor Kinderen of Telekids of andere wit facistische tv aan.
 

gevegt

Well-known member
Juist het forceren wat die lui doen, staat me geweldig tegen. Zwarte Piet is al decennia aan veranderingen onderhevig en dat is maar goed ook. Ze werken de verandering eerder tegen dan dat hij verdwijnt, maar ik heb het gevoel dat ze dat geen ene moer kan schelen.
 
Bovenaan