Piet, zwart of niet?

Max

Administrator
Forumleiding
Roetveeg piet dus ook al niet goed. Dit soort types zijn nooit tevreden, want het is hun bestaansrecht.
 

De Wolf

Well-known member
Ik wacht nog steeds op het moment dat er iemand gaat mopperen over een milieuonvriendelijke stoomboot en smerige schoorstenen die niet meer kunnen.
 

zwammy

Well-known member
Ik vermoed dat kozp Eindhoven links laat liggen dit jaar.

Verder hebben we weer een nieuwe demonstratiegroep die heel sinterklaas wil verbieden. Zal u niet verbazen dat de groep opereert vanuit een krakershuis.
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik volg deze discussie niet echt aangezien ik al jaren niet meer in Nederland woon, maar wat is dit nou weer voor een onzin? De "echte" sinterklaas waar de oorsprong van dit feest ligt, was toch ook gewoon een man?
 

Atreides

Well-known member
Ik volg deze discussie niet echt aangezien ik al jaren niet meer in Nederland woon, maar wat is dit nou weer voor een onzin? De "echte" sinterklaas waar de oorsprong van dit feest ligt, was toch ook gewoon een man?

Bisschoppen zijn natuurlijk historisch gezien mannen.
 

Mario

Well-known member
Ik stel voor om geen kinderen naar de nationale intocht te sturen, en alleen protestgroepen toe te laten ... dat gaat vast mooie live televisie opleveren :duim:
 

Batigoal

Well-known member
Ik volg deze discussie niet echt aangezien ik al jaren niet meer in Nederland woon, maar wat is dit nou weer voor een onzin? De "echte" sinterklaas waar de oorsprong van dit feest ligt, was toch ook gewoon een man?

Erger nog, het was een blanke man.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Ik vraag me trouwens af wanneer de eerste protestgroepen komen die opstaan tegen de teksten van 'vaderlandse' rappers. Rapper Bizzey zat laatst zijn teksten coor te lezen bij een grote talkshow. Daar moet toch een feministe tegen opstaan? Metoo in het kwadraat.
 

JMD

Well-known member
Ik vraag me trouwens af wanneer de eerste protestgroepen komen die opstaan tegen de teksten van 'vaderlandse' rappers. Rapper Bizzey zat laatst zijn teksten coor te lezen bij een grote talkshow. Daar moet toch een feministe tegen opstaan? Metoo in het kwadraat.

Feministen zijn vaak selectief verontwaardigd. Want waarom komen ze anders niet op voor onderdrukte vrouwen in moslimlanden of de zwaar gesluierde vrouwen die hier rondlopen die niks mogen van hun man?
 
Bovenaan