Piet, zwart of niet?

zwammy

Well-known member
1 van die blokkeerfriezen heeft wel heel goed zijn huiswerk gedaan. Die worden never nooit veroordeeld.
 

Joost

Well-known member
Ik vond het argument van de advocaat aan tafel erg goed. Er mag geen lawaaiprotest op de Dam op 4 mei onder het mom van; dat doe je maar op een van die 364 andere dagen.

Mocht je dan willen protesteren tegen Zaarte Puet dan doe je dat ook maar op een andere dag.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik vond het argument van de advocaat aan tafel erg goed. Er mag geen lawaaiprotest op de Dam op 4 mei onder het mom van; dat doe je maar op een van die 364 andere dagen.

Mocht je dan willen protesteren tegen Zaarte Puet dan doe je dat ook maar op een andere dag.
Alleen gaat een burgemeester daarover en was die casus inclusief rechtelijke uitspraak in 2017 bij de intocht nog niet aan de orde.
 

Pascallovic

Well-known member
Ik lees met de verschillende versies die de ronde gaan vooral dat RTL Late night dit dramatisch heeft gemanaged en bij beiden partijen bepaalde verwachtingen gewekt heeft zonder deze in te kunnen lossen. Op een gegeven moment had iemand moeten ingrijpen en een van beiden partijen niet in de uitzending te laten komen. Dat heeft de redactie niet gedaan, waardoor je alleen maar nog meer schade aan de geloofwaardigheid van je programma hebt.
 

erka

Well-known member
600 Politieagenten ingezet straks in Zaanstad. ZES HONDERD.

Echt volslagen geschift.
 

Mario

Well-known member
Bezoekers moeten ook door controle poortjes ... die landelijke intocht kan je dan ook beter vermijden lijkt mij.

Diep triest ...
 
Bovenaan