Dat de zwarte harder werkt dan de witte?
Die kinderen geloven veel, maar daar prikken ze echt wel doorheen.
Dat de zwarte harder werkt dan de witte?
Lekker naar de intocht hier lokaal. Koude snoet, handje snoep, pikzwarte Pieten, en een sint die me erg doet denken aan de voorzitter van de damclub...
Dat gewauwel op TV gaan we hier blokkeren. Dat doen wij al sinds de eerste keer dat er een sinterklaas journaal was en een dikke piet Diego een plaat ging uitbrengen. Die commerci?le onzin doe je maar lekker met de kerstman...
Er komen toch zwarte pieten mee bij de nationale intocht, dat zijn pieten 'die heel vaak door de schoorsteen zijn geweest'.
Het komt op mij over als dat de NTR geschrokken is van de reacties op de bekendmaking van afgelopen week en het plan dus heeft aangepast. Want als dit direct al het plan was had je dat toch van de week al bekend gemaakt???
Lekker naar de intocht hier lokaal. Koude snoet, handje snoep, pikzwarte Pieten, en een sint die me erg doet denken aan de voorzitter van de damclub...
Dat gewauwel op TV gaan we hier blokkeren. Dat doen wij al sinds de eerste keer dat er een sinterklaas journaal was en een dikke piet Diego een plaat ging uitbrengen. Die commerci?le onzin doe je maar lekker met de kerstman...
In Limburg dit jaar gewoon een eigen Sinterklaasjournaal inclusief zwarte Pieten.
En met een sinterklaas met de afdruk van een asbak in zijn tabberd?In Limburg dit jaar gewoon een eigen Sinterklaasjournaal inclusief zwarte Pieten.
Piet hoort zwart.
Blokkeerfriezen ???????
Het zijn nu allemaal helden als ik goed begrijp ?
Blokkeerfriezen ???????
Het zijn nu allemaal helden als ik goed begrijp ?
Ik moest meteen denken aan die studenten aan de UvA van een paar weken geleden.In Friesland wel. Dat zullen ze wel bedoelen met Friese nuchterheid.
Wat is nu je punt?