Piet, zwart of niet?

delmaestro

Well-known member
Lekker naar de intocht hier lokaal. Koude snoet, handje snoep, pikzwarte Pieten, en een sint die me erg doet denken aan de voorzitter van de damclub...

Dat gewauwel op TV gaan we hier blokkeren. Dat doen wij al sinds de eerste keer dat er een sinterklaas journaal was en een dikke piet Diego een plaat ging uitbrengen. Die commerci?le onzin doe je maar lekker met de kerstman...
 

De Wolf

Well-known member
Lekker naar de intocht hier lokaal. Koude snoet, handje snoep, pikzwarte Pieten, en een sint die me erg doet denken aan de voorzitter van de damclub...

Dat gewauwel op TV gaan we hier blokkeren. Dat doen wij al sinds de eerste keer dat er een sinterklaas journaal was en een dikke piet Diego een plaat ging uitbrengen. Die commerci?le onzin doe je maar lekker met de kerstman...

:duim:
 

Mario

Well-known member
Wij kijken nooit naar het Sinterklaasjournaal, maar op school krijgen ze het toch wel mee.

Ik vind het wel best allemaal, op tv en (waarschijnlijk) op school roetveeg pieten en thuis/werk de zwarte pieten ... Sint heeft meerdere pieten.

Ik ben allang blij dat die onzin van stroopwafelpieten, clownpieten en paarse pieten ed voorbij is.
 

JMD

Well-known member
Er komen toch zwarte pieten mee bij de nationale intocht, dat zijn pieten 'die heel vaak door de schoorsteen zijn geweest'.

Het komt op mij over als dat de NTR geschrokken is van de reacties op de bekendmaking van afgelopen week en het plan dus heeft aangepast. Want als dit direct al het plan was had je dat toch van de week al bekend gemaakt???
 

Susa

New member
Het wordt oorlog in Pietenland!!

Ben er wel klaar mee. Nog 1 jaartje en dan godzijdank voor mij afgelopen met die onzin.
 

Hankie

Well-known member
Er komen toch zwarte pieten mee bij de nationale intocht, dat zijn pieten 'die heel vaak door de schoorsteen zijn geweest'.

Het komt op mij over als dat de NTR geschrokken is van de reacties op de bekendmaking van afgelopen week en het plan dus heeft aangepast. Want als dit direct al het plan was had je dat toch van de week al bekend gemaakt???

Ik vind dit wel een briljante oplossing trouwens, de angel wordt zo uit de tegenstanders gehaald.
 

Joost

Well-known member
Lekker naar de intocht hier lokaal. Koude snoet, handje snoep, pikzwarte Pieten, en een sint die me erg doet denken aan de voorzitter van de damclub...

Dat gewauwel op TV gaan we hier blokkeren. Dat doen wij al sinds de eerste keer dat er een sinterklaas journaal was en een dikke piet Diego een plaat ging uitbrengen. Die commerci?le onzin doe je maar lekker met de kerstman...

In Limburg dit jaar gewoon een eigen Sinterklaasjournaal inclusief zwarte Pieten.
 

zwammy

Well-known member
Een held omdat je een file veroorzaakt, lijkt me redelijk overdreven. Een brandweerman die een kind uit een brandend huis redt is een held. En John Karelse natuurlijk!
 
Bovenaan