Geloof niet in die complot theorie?n. Sinterklaas is echt, simpel.Het zweet staat op mijn rug.
Dit zijn dingen die ik me al jaren afvraag. Kwok legt hier een vinger op een heel zere plek. Ik zeg niet dat Sinterklaas niet bestaat, ik heb alleen vraagtekens die hier door de heer Kwok heel goed benoemd worden.
De zwarte pieten discussie is dit jaar gekaapt door de vluchtelingen. Als dat een beetje over raakt, dan komt die zwarte pieten discussie wel weer terug. Maar waar kan ik gezonde pepernoten vinden Fabian?
Bij de zwarte pieten centrale in Amsterdam zijn 2 aanvragen binnengekomen voor alternatieve pieten. Van de 400. Dat is een half procent. Dat geeft wel ongeveer de verhouding weer in Amsterdam.
Dat laatste vragen heel veel mensen zich op Google ook af.
Ik wacht nu op mensen die op zoek gaan naar gezonde oliebollen.
Klinkt al helemaal tegenstrijdig. Een gezonde oliebol. Maar ik hou mij uiteraard aanbevolen. Jij als gezondheidswatcher houdt dat vast in de gaten voor ons. Die gezonde pepernoten zijn jou tenslotte ook niet ontgaan.
Lang leve het AD voor dit soort wereldnieuws!
Het komt ergens vandaag. Kennelijk allemaal healthfreaks daar in het Rotterdamse.
Ik ben wel voorstander van een gedeeltelijke verandering. Je hebt bijvoorbeeld die tv pieten die zich donkerbruin schminken. Ik zou zeggen doe allemaal roetzwart omdat je die kleur ook krijgt wanneer je door de schoorsteen kruipt.
Ik eet geen oliebollen, maar nu snap ik het.