PEC Zwolle Nieuwstopic

de waan

Well-known member
Als ik zie dat er in dit topic is gepost verwacht ik toch op zijn minst dat Stegeman eruit gegooid is.
 

BlauwVinger

Well-known member
Hoogste tijd om weer eens dat eiland te bezoeken, lijkt me.

Dat moet ik doseren. Mijn hoop is gevestigd op een promotie dit jaar van Preston North End naar de Premier League. Ik zag The Invincibles uit en thuis in de tweede, derde en vierde divisie, uit en thuis in de League Cup en de FA Cup, uit en thuis in divisional play-offs en op Wembley. Ik hoop er een double aan toe te mogen voegen in de Premier League.
 

Pascallovic

Well-known member
Lachwekkend natuurlijk. 6 doelpuntjes in de serie B en plotseling is het een geweldenaar die 25 miljoen moet kosten.:confused:
 

Unregistere

Well-known member
PEC huurt middenvelder Rico Strieder voor de rest van het seizoen van FC Utrecht. Daar kwam de Duitser niet meer in de plannen voor.
 

Batigoal

Well-known member
Die heeft het ook niet gemaakt. Lees links en rechts dat hij zichzelf nogal te goed vond voor PEC Zwolle.
 

gevegt

Well-known member
Rene IJzerman natuurlijk. Sierlijke middenvelder die net iets te bescheiden was om naar een topclub te gaan.
 

SanMark.

Well-known member
Johan Cruijff natuurlijk.

Als er een tribune naar je vernoemd is , moet je wel gewoon de beste zijn geweest.
 
Bovenaan