Toch altijd wel hetzelfde liedje als een trainer al tijdens het seizoen aankondigt te gaan vertrekken? Spelers zijn niet meer gefocust, resultaten worden matig en er is steeds minder draagvlak voor de trainer, dus laten we er maar vroegtijdig een einde aan breien.
Dan kan hij beter nu alvast vertrekken, want een aangekondigd vertrek van een trainer is bijna altijd een recept voor mindere resultaten. En het gaat daar al zo matig.
Dit PEC is namelijk bij lange na nog niet veilig wat iedereen denkt. Het programma is namelijk nog loodzwaar wat PEC te wachten staat.
Er is er maar 1 van die 2 nodig he. Bij plek 16 en nacompetitie gaat dit PEC het ook niet zomaar redden hoor getuige de wedstrijden tegen Fortuna, Emmen en Excelsior dit seizoen.Willem II en ADO gaan niet beide 9 punten pakken joh. Volgend seizoen, daar zou ik me druk om amken.
witte rook lijkt aanstaande. Langeler per 1 april nieuwe trainer, tot die tijd zou Groenendijk voor de groep moeten staan en vanaf 1 april dan als assistent/veldtrainer onder Langeler. De Gunst zou ook vertrekken.
De Stentor en RTV Oost gaan zoiets niet zomaar melden nee, al zou datum van 1 april rond Langeler mogelijk anders doen denken.Geen grap lijkt me. Wat vind je van deze ontwikkeling?
Dat lijkt me toch wel een redelijk groot probleem als je een trainer wil aanstellen.Simpel gezegd nee.