PEC - Feyenoord

Keyser S?ze

New member
Vermeer is Oranje international. Achterin heb je met Karsdorp, Van Beek en Kongolo drie jong Oranje internationals. Op het middenveld heb je met El Ahmadi een Marokkaans international, met Tapia een Peruaanse international en met Vilhena en Vejnovic (jong) Oranje internationals. Voorin heb je met Kuyt en Elia 2 Oranje internationals die beiden in een WK finale stonden. Me dunkt dat je met dit materiaal niet 7 keer op rij hoeft te verliezen en wedstrijden zonder enige vorm van systeem of plan hoeft te spelen.

Moraal van dit verhaal: de technische staf faalt.
 

Susa

New member
En behoorlijk ook.

Ik hoop dat van Bronkhorst dit ook zo ziet en zijn conclusie zal trekken.
 

gevegt

Well-known member
We hadden in elk geval genoeg geld om een paar hele gerichte versterkingen te halen. Met een transferbudget van 12 miljoen en een salarisbudget van meerdere miljoenen kan je, aangevuld met jeugdspelers, een selectie samenstellen die stukken beter presteert dan de huidige selectie.
Wat wil je dan halen met dat geld? Zelfs Ajax en PSV moeten al huren om in hun ogen een aanwinst te halen.
Met dat geld koop je in de breedte om de selectie een beetje op peil te houden voor als er blessures, schorsingen en verkopen plaatsvinden.
 

Janssen

Well-known member
PEC - Feyenoord

Vermeer is Oranje international. Achterin heb je met Karsdorp, Van Beek en Kongolo drie jong Oranje internationals. Op het middenveld heb je met El Ahmadi een Marokkaans international, met Tapia een Peruaanse international en met Vilhena en Vejnovic (jong) Oranje internationals. Voorin heb je met Kuyt en Elia 2 Oranje internationals die beiden in een WK finale stonden. Me dunkt dat je met dit materiaal niet 7 keer op rij hoeft te verliezen en wedstrijden zonder enige vorm van systeem of plan hoeft te spelen.

Moraal van dit verhaal: de technische staf faalt.

Ja leuk en aardig maar dat zegt vooral iets over het selectiebeleid en niveau binnen die vertegenwoordigende elftallen dan over de kwaliteiten van die jongens. Elia had nooit in Oranje mogen spelen. Kuijt is ver over de houdbaarheidsdatum heen. Ik vind het gewoon een bijzonder matig team.
 

Susa

New member
Ja leuk en aardig maar dat zegt vooral iets over het selectiebeleid en niveau binnen die vertegenwoordigende elftallen dan over de kwaliteiten van die jongens. Elia had nooit in Oranje mogen spelen. Kuijt is ver over de houdbaarheidsdatum heen. Ik vind het gewoon een bijzonder matig team.

Het is los zand.

En met een begroting van ongeveer 35 miljoen mogen we wat meer verwachten dan dit.
 

Keyser S?ze

New member
Ja leuk en aardig maar dat zegt vooral iets over het selectiebeleid en niveau binnen die vertegenwoordigende elftallen dan over de kwaliteiten van die jongens. Elia had nooit in Oranje mogen spelen. Kuijt is ver over de houdbaarheidsdatum heen. Ik vind het gewoon een bijzonder matig team.

Kan inderdaad zijn maar clubs als Heracles, AZ en al die andere Eredivisieclubs die beter voetballen hebben niet de beschikking over al die (onterechte) internationals.
 

Abubakari

Well-known member
Hugo Borst pleitte zonet op Radio 1 voor een grondige reorganisatie bij Feyenoord. Helder verhaal vond ik.
Hugo Borst liep na die bekerzege op Ajax nog voorop in de polonaise met feestneuzen die Feyenoord nu eindelijk weer eens kampioen zagen worden. Kan zijn column zo weer terug halen waarin het over de coolsingel ging en dat hij het zeker wist, nu zou het gaan gebeuren. En nu is het allemaal niks meer. Yeah right.

Gewoon nu actie ondernemen, Bronckhorst een trede lager zetten en een ervaren man aan het roer. Degene die geen zin meer in Feyenoord heeft deze zomer verkopen zonder aanziens des persoons. Maar aub schop zo'n Bilal, Nelom en een Jan-Arie gewoon eruit man. Slapjanuselftal.
Het probleem bij Feyenoord is structureel, wie er ook trainer is. Alleen Koeman heeft het geweldig gedaan, maar ook toen chokete Feyenoord op de momenten dat het er moest staan. Dat laatste jaar van Koeman hadden ze kampioen kunnen worden maar ging het uiteindelijk ook weer mis. Vorig jaar met de ervaren Rutten ging het ook volledig mis na een prima periode. Met Gio hetzelfde verhaal weer.

Fabian op vak x......
Vakx staat al een heel seizoen buitenspel, dus die kan Fabian wel laten lopen.
Maar Ivanhoes positie is wel onhoudbaar, ik zou nu eindelijk reza schoon schip laten maken.
 
Laatst bewerkt:

fr-keff

Active member
Hugo Borst liep na die bekerzege op Ajax nog voorop in de polonaise met feestneuzen die Feyenoord nu eindelijk weer eens kampioen zagen worden. Kan zijn column zo weer terug halen waarin het over de coolsingel ging en dat hij het zeker wist, nu zou het gaan gebeuren. En nu is het allemaal niks meer. Yeah right.

Coolsingel kan nog altijd gehaald worden... ;)
 

De Wolf

Well-known member
oke je kan zeggen dat de beker weer actueel is

gifbeker.gif
 

leo1949

Well-known member
Nou met Dick 's hulp kan het weer goed komen voor Feyenoord.
AZ moet het maar goed in de gaten houden i.v.m. de komende bekerwedstrijd.
 

DeftonesJP

New member
Ik ben benieuwd wat voor idee zo'n Dick Advocaat nou zelf heeft. Met welke intentie gaat zo'n man aan de slag? Waarschijnlijk denkt hij dat daadwerkelijk het verschil kan maken ook. Je zal zien dat van beek dit keer toevallig in het goede doel scoort en dat is onze vriend dick de held. Wat een bizar verhaal.
 
Bovenaan