PEC - Feyenoord

Max

Administrator
Forumleiding
Fuck, we hadden ook nog een PSV-er die zichzelf naar een Feyenoord vak vernoemd.
 

JFK

Well-known member
Slappe ouwehoer, ja. Maar gefaald niet.

Bij PSV inderdaad wel, maar leidde AZ tot 2x toe toch in veilig vaarwater nadat de trainer op non-actief gezet was.

Ik denk dat Dickie wel zou passen bij Feyenoord.

Servi?, Rusland, Sunderland, PSV hopeloos gefaald.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Was de hele dag in het Limburgse. Volgens mij heb ik weer niets gemist. Wat een drama seizoen zeg! Van de zomer is het tijd voor een grote schoonmaak.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Hoe dan? De meeste spelers liggen nog eeuwen vast toch?

Hoofdverantwoordelijken eruit. Van Geel, Van Bronckhorst, Gudde, noem maar op. We zijn financieel al een tijdje gezond, dan is dit onacceptabel. Je moet een topclub willen zijn.



En elders in Europa speelt ene Guidetti een geweldige wedstrijd tegen Barcelona, inclusief versierde penalty die hij er zelf in jast. Weemoed...
 

Miramar

Well-known member
Hoofdverantwoordelijken eruit. Van Geel, Van Bronckhorst, Gudde, noem maar op. We zijn financieel al een tijdje gezond, dan is dit onacceptabel. Je moet een topclub willen zijn.



En elders in Europa speelt ene Guidetti een geweldige wedstrijd tegen Barcelona, inclusief versierde penalty die hij er zelf in jast. Weemoed...


Tja het wordt weer een hete zomer.....
 

gevegt

Well-known member
Hoofdverantwoordelijken eruit. Van Geel, Van Bronckhorst, Gudde, noem maar op. We zijn financieel al een tijdje gezond, dan is dit onacceptabel. Je moet een topclub willen zijn.

Alsof de clubkas nu vol zit met staven goud.
 

Fabian

Active member
De bank zat vandaag vol met aangetrokken spelers door Van Geel. Nu wil ik niet beweren dat het beter gaat met de jongens op het veld, maar die jongens op de bank hebben het ook nog niet bewezen.

Wellicht is het gewoon de vloek van Tapia. Sinds hij weg is bij Twente winnen ze daar wel.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Alsof de clubkas nu vol zit met staven goud.

Lijkt mij wel als je de transferuitgaven bekijkt:

Vejinovic: 3,5 miljoen
Botteghin: 2,5 miljoen
Tapia: 2,5 miljoen
Kramer: 2,2 miljoen
Gustafson: 1,5 miljoen

Plus de salarissen rond een miljoen per jaar voor Kuyt en Elia.

Dat impliceert niet dat we nog steeds de noodlijdende club van een paar jaar geleden zijn. Het impliceert wel dat de huidige prestatiecurve gewoonweg onacceptabel is.
 

gevegt

Well-known member
Lijkt mij wel als je de transferuitgaven bekijkt:

Vejinovic: 3,5 miljoen
Botteghin: 2,5 miljoen
Tapia: 2,5 miljoen
Kramer: 2,2 miljoen
Gustafson: 1,5 miljoen

Plus de salarissen rond een miljoen per jaar voor Kuyt en Elia.

Dat impliceert niet dat we nog steeds de noodlijdende club van een paar jaar geleden zijn. Het impliceert wel dat de huidige prestatiecurve gewoonweg onacceptabel is.
Dat laatste ben ik met je eens, maar wil niet zeggen dat de club in het geld zwemt. Ook ben ik benieuwd of er een constructie is met geldschieters.

Botteghin en Kramer zijn miskopen, die iedere buitenstaander al zag behalve alles van Feyenoord aanhangt. De rest is jong en heeft potentie.
 

Keyser S?ze

New member
En elders in Europa speelt ene Guidetti een geweldige wedstrijd tegen Barcelona, inclusief versierde penalty die hij er zelf in jast. Weemoed...

Is dat diezelfde Guidetti die dit seizoen in 18 wedstrijden 3 (drie!!) hele doelpunten gemaakt heeft? Daar zou Feyenoord flink mee vooruit gaan.
 

Jamel

Administrator
Forumleiding
Is dat diezelfde Guidetti die dit seizoen in 18 wedstrijden 3 (drie!!) hele doelpunten gemaakt heeft? Daar zou Feyenoord flink mee vooruit gaan.

Nee, met Kramer zijn we goed af.

Dat laatste ben ik met je eens, maar wil niet zeggen dat de club in het geld zwemt. Ook ben ik benieuwd of er een constructie is met geldschieters.

Botteghin en Kramer zijn miskopen, die iedere buitenstaander al zag behalve alles van Feyenoord aanhangt. De rest is jong en heeft potentie.

We hadden in elk geval genoeg geld om een paar hele gerichte versterkingen te halen. Met een transferbudget van 12 miljoen en een salarisbudget van meerdere miljoenen kan je, aangevuld met jeugdspelers, een selectie samenstellen die stukken beter presteert dan de huidige selectie.
 
Bovenaan