PEC - Feyenoord

gevegt

Well-known member
Voor mij ook niet maar ik ben verbaasd dat een eredivisievoetballer zo slecht kan zijn (voor een salaris van een ton of 8).

Het geld is natuurlijk niet van belang.
Bij Groningen speelde hij nog wel redelijk, maar wat ik vandaag heb gezien is nog geen Hoofdklasse niveau. Hij deed werkelijk alles verkeerd.
 

gevegt

Well-known member
Klopt maar het maakt het zo heerlijk pijnlijk. Er helemaal niks van kunnen maar wel 5 x het salaris van de minister president van dit land verdienen.

Dat is inderdaad wel leuk.
Morgen maar eens kijken of ik nog ergens een bal heb liggen in de schuur.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Voor mij ook niet maar ik ben verbaasd dat een eredivisievoetballer zo slecht kan zijn (voor een salaris van een ton of 8).

Wat dacht je van Elia? Die brengt dit seizoen ook zo lekker veel voor nog meer poen. Je zou maar verantwoordelijk zijn voor het samenstellen van de selectie.
 

JMD

Well-known member
Een slappe ouwehoer die de laatste jaren behoorlijk gefaald heeft.

Slappe ouwehoer, ja. Maar gefaald niet.

Bij PSV inderdaad wel, maar leidde AZ tot 2x toe toch in veilig vaarwater nadat de trainer op non-actief gezet was.

Ik denk dat Dickie wel zou passen bij Feyenoord.
 

Max

Administrator
Forumleiding
Slappe ouwehoer, ja. Maar gefaald niet.

Bij PSV inderdaad wel, maar leidde AZ tot 2x toe toch in veilig vaarwater nadat de trainer op non-actief gezet was.

Ik denk dat Dickie wel zou passen bij Feyenoord.

Met 36 punten zijn we al veilig. Nog twee belangrijke wedstrijden dit seizoen. Thuis tegen AZ en thuis tegen FC Utrecht of VVSB. Mochten we de eerste pot verliezen, dan kunnen we in maart al op vakantie.
 
Bovenaan