PEC - Feyenoord

Batigoal

Well-known member
Zo'n Botteghin valt de laatste weken ook hard door de mand zeg. Kunnen we Van Beek afserveren die de standaard talent-dip heeft, maar Botteghin zou met zijn ervaring meer mogen brengen.
 

JMD

Well-known member
Feyenoord - Roda komende week, daarna Utrecht - Feyenoord en dan de beker halve finale. Die laatste is natuurlijk extreem belangrijk, maar als je nog 2x verliest gaat de pleuris al los voordat die halve finale er is.
 

Susa

New member
Wat een ellende...

Dick Advocaat maar in laten vliegen voor de komende reeks wedstrijdjes als een soort van supervisor ?
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Hahahha. Die Van Beek zeg. Wat een drama is dat.

En dan scoort ie volgende week weer en dan komt er een vingertje omdat er kritiek op 'm geweest is. Wat een dom joch.
 

Susa

New member
Een slappe ouwehoer die de laatste jaren behoorlijk gefaald heeft.

Hij heeft wel de ervaring om dit labiele zootje weer neer te zetten als een team schat ik zo in.

Giovanni had beter eerst een paar jaar de A1 kunnen doen om wat ervaring op te doen als hoofdverantwoordelijke. Al met al begint het nu echt vreselijk te worden. Ik vraag me af wat die 3 met elkaar aan het doen zijn. Je zou toch denken dat een staf bestaande uit Wouters, van Gastel en van Bronkhorst beter moet kunnen.
 

PES5

Administrator
Forumleiding
Gewoon 7x op rij verloren. Bij iedere andere trainer zouden de fans het Maasgebouw al bestormd hebben.
 
Bovenaan