PC-Topic

Nik

Member
Kan iemand mij helpen bij het volgende:

Ik heb een draadloze muis (via USB-aansluiting) en sinds kort doet dat ding niet meer wat ik wil, althans, hij doet het tegenover gestelde. Naar links is omhoog, terwijl omhoog naar links is, en naar rechts is omlaag en andersom. Is de muis gewoon verrot of heb ik per ongeluk aan instellingen gezeten terwijl ik het niet door heb gehad?
 

gevegt

Well-known member
De muis gewoon omdraaien.

Zo te lezen hebben ze een grapje uitgehaald. Hij kan op linkshandig staan.
 

Nik

Member
Nee dat is het niet. Maar vraag me af of er een soort instelling bestaat dat het in spiegelbeeld o.i.d. kan worden gezet. Via configuratieinstellingen -> Muis, lukt het in ieder geval niet.
 

gevegt

Well-known member
Er zijn grapjes die je met een toetsenbordcombinatie kunt maken. Zoals bijvoorbeeld met het beeldscherm. Ik ken die CTRL combinaties niet uit mijn hoofd, maar dat moet wel ergens zijn te vinden.
 

Eef de Kip

Well-known member
Nog meteen een andere vraag er achteraan over Spotnet.
Is het mogelijk om het laden van reacties uit te schakelen.
Sander wordt bijna gek van die miljoenen reacties die elke keer opgehaald worden

Je kunt onder "Bewerken" -> "Instellingen" "reacties automatisch ophalen" uitvinken. Maar wat is dan het nut nog van Spotnet? Kun je wellicht beter http://www.nzbserver.com/ bezoeken.
 

Mr. Wrong

New member
Er zijn grapjes die je met een toetsenbordcombinatie kunt maken. Zoals bijvoorbeeld met het beeldscherm. Ik ken die CTRL combinaties niet uit mijn hoofd, maar dat moet wel ergens zijn te vinden.

CTRL + ALT + pijltoetsen. Bij bv pijlomlaag zet jet het beeld op zn kop.
 

Joost

Well-known member
Heeft er iemand ervaring met Office 365.
Ik ben met name geinteresseerd in het stukje Excel. Ik ben een ervaring gebruiker van Excel (nog steeds dol op versie 2003) en eventueel gaan we over naar 365. Gaan we heel veel verschil merken of is het enkel dezelfde versie maar dan met online opslag?
 

Kralinger

Administrator
Forumleiding
Ik heb 365 en gebruik veel Excel. Er is nauwelijks verschil, alleen een iets nieuwere versie.
 

fr-keff

Active member
Als ik beneden op de laptop Horizon.tv aanzet blijft het beeld gewoon normaal voor een internet stream. Maar boven op mijn pc is het beeld heel wazig/pixels na 2 minuten afspelen.
 

Marinos

Well-known member
Als ik beneden op de laptop Horizon.tv aanzet blijft het beeld gewoon normaal voor een internet stream. Maar boven op mijn pc is het beeld heel wazig/pixels na 2 minuten afspelen.
Dan is waarschijnlijk je wifi gewoon kut boven. Doe eens een speedtest boven en beneden? Speedtest.net
 

fr-keff

Active member
Dan is waarschijnlijk je wifi gewoon kut boven. Doe eens een speedtest boven en beneden? Speedtest.net

Getest met laptop boven en ook dan gewoon goed beeld. Zelfs met kabel blijft het probleem zich voordoen. Ook op telefoon blijft het goed. Als ik het beeld verklein blijft het wel stabiel. Op full screen draait het ook gewoon zonder hapering alleen dan krijg je pixels/wazig. Videokaart misschien?
 

de waan

Well-known member
Jongens, een DVD omzetten naar een videobestand, welk programma gebruiken wij daarvoor? Uiteraard gratis, maar dan zonder watermerk, malware of andere troep.

Heb al heel wat DVD's omgezet, maar ik heb geen idee meer waar ik dat ook alweer mee deed.
 

de waan

Well-known member
Ja, die heb ik ook, maar ik krijg het maar niet voor elkaar.

Morgen met een frisse blik maar eens opnieuw kijken.
 

SanMark.

Well-known member
Met ctrl + of ctrl - word je tekst groter.

Is er ook nog een andere functie die soort gelijk is ?

Want van het ??n op het andere moment werd mijn tekst groter en met bovenstaande functies krijg ik niet de juiste grote terug.
 
Bovenaan