PC-Topic

de waan

Well-known member
Niks. Maar het zou nogal pathetisch zijn de indruk te wekken dat ik hem kan benaderen door zijn stijl te kopi?ren.
 

Joost

Well-known member
Mijn sitecom WL-341 router valt vaak weg en de verbinding is op de slaapkamers belabberd. Ik wil dus een nieuwe router en heb deze uitgekozen; D-Link DIR-850L.

Iemand bekend met het merk?
 

de waan

Well-known member
Ik heb een laptop met een geheugen van niks. Daar lukte het me dus niet om de update te installeren wegens te weinig ruimte.

Is het voor een technische nitwit als ik dan toch zonder al te ingewikkeld gedoe mogelijk Windows 10 erop te zetten?
 

Max

Administrator
Forumleiding
Tegenwoordig hebben ze ook zo'n opgeknapte Apple. Die zijn goedkoper.
 

SuikerBrood

Well-known member
Ik heb een laptop met een geheugen van niks. Daar lukte het me dus niet om de update te installeren wegens te weinig ruimte.

Is het voor een technische nitwit als ik dan toch zonder al te ingewikkeld gedoe mogelijk Windows 10 erop te zetten?

Prima te doen. Let vooral op of je speciale hardware hebt. Denk aan TV-kaarten, webcams, vingerprintscanners, racestuurtjes, etc. die misschien geen drivers hebben voor Windows 10.
En als je laptop te weinig ruimte heeft.. tsja dan heb je misschien ook wel oude hardware waar ik het niet op wil aanraden. Zeker als je geen SSD hebt.

Wat is het nut om Windows 10 erop te zetten t.o.v. Windows 7?

Langere ondersteuning, sneller en (naar mijn mening) moderner.
 

Ska P 187

Well-known member
Ik heb een laptop met een geheugen van niks. Daar lukte het me dus niet om de update te installeren wegens te weinig ruimte.

Is het voor een technische nitwit als ik dan toch zonder al te ingewikkeld gedoe mogelijk Windows 10 erop te zetten?

DE FIK ERIN!
 

SuikerBrood

Well-known member
Ik ben hartstikke blij met mijn laptopje. Steek maar lekker je eigen zooi in de fik.

Maar goed, zonder Windows 10 red ik me ook wel.

Weet je welke laptop het is? Dan is het misschien wat makkelijker beoordelen of Win10 een stap vooruit of achteruit is.
 

de waan

Well-known member
Ik heb hem nu niet bij de hand en ik weet eerlijk gezegd niet eens wat het merk is. Dat boeit me allemaal niet zoveel.

Maar laat maar zitten hoor, ik kan er nu ook prima mee overweg. Bovendien is ie nu lekker snel, kan wat dat betreft alleen maar minder worden.
 

Joost

Well-known member
Zolang je tevreden bent over Windows 7 zou ik niet naar Windows 10 gaan. Is toch weer flink wennen en Microsoft is bijzonder goed in aanpassen van dingen die al prima werkten.

Als het aan mij lag hadden we thuis nog steeds XP.
 

de waan

Well-known member
Op andere apparaten heb ik wel Windows 10 gezet. Vind ik toch net iets fijner werken. Maar zoveel verschil zit er nu ook weer niet in, dus ik laat het mooi zo.
 
Bovenaan