PC-Topic

Hankie

Well-known member
Met ctrl + of ctrl - word je tekst groter.

Is er ook nog een andere functie die soort gelijk is ?

Want van het ??n op het andere moment werd mijn tekst groter en met bovenstaande functies krijg ik niet de juiste grote terug.
Hij kijkt naar leeftijd ouwe lul.
 

Abubakari

Well-known member
Ik heb een nieuwe laptop gekocht, met een heel onhandige optie. Printscreen zit op 1 toets met END. Als ik op die knop druk gaat de pagina naar beneden en wordt niks geprintscreend, hoe moet ik nu in godesnaam de printscreen knop inschakelen? :hsv:
 

Abubakari

Well-known member
Ik gebruik printscreen zeer veel, als ik geweten had dat zo'n belangrijke knop onder een onbelangrijke knop had gezeten had ik deze laptop niet eens gekocht.
 

Abubakari

Well-known member
Een fatsoenlijk toetsenbord erbij halen?

Een ander toetsenbord aan een laptop vastmaken om printscreen te kunnen gebruiken? Ik ga er vanuit dat er wel een eenvoudiger oplossing bestaat.
Wel kut dat je het nergens kunt vinden en dat er ook geen boekje of zo bij zit met hoe zoiets werkt. Maar ik kom er wel achter. Printscreen moet het gewoon doen, punt uit.
 

Satyr

Administrator
Forumleiding
Google zegt: There should be an "fn" key somewhere on your laptop (I'm assuming) near your windows key. Hold that down while you press End and it will change the function to print screen.
 

Abubakari

Well-known member
Ik had de laptop verkoper maar gemaild en de oplossing ook al binnen, fn toets inderdaad.:heinz:
(Gelijk ook maar even mijn nieuwe smilie gebruiken).
 

Kevah

New member
Heel fijn... Ik heb een nieuwe ssd schijf gekocht. Nu herkend mijn pc hem wel, maar staat hij niet automatisch als schijf.
Nu weet ik dat ik hem zelf kan toevoegen, maar dat lukt niet.
bij Schijfbeheer kan ik niet nieuw drukken en hem toevoegen. Wie oh wie kan me helpen?
 

de waan

Well-known member
Vraagje voor de handige computerknutselaars onder ons. Ik wil plaatjes van tenues naar eigen smaak inkleuren. Wat is daarvoor een handige manier? Ik kan me zo voorstellen dat je als basis een compleet blanco sjabloon hebt. En hoe kleur ik dat dan een beetje fatsoenlijk in (zodat het er niet uit ziet als een originele Nao_Ching zeg maar)?

Een beetje zoals bijgaand voorbeeld zeg maar: http://historicalkits.co.uk/Aldershot/Aldershot.htm
 
Bovenaan